FANDOM

HolyBlade1

Princess Serenity przebijająca się mieczem w mandze

HolyBlade2

Sailor Venus zaklinająca Królową Beryl (tylko manga)

HolyBlade3

Sailor Moon przebijająca mieczem Dark Endymiona (tylko manga)

Święte Ostrze/Miecz Srebrnego Kryształu Iluzji (jap. 聖剣/幻の銀水晶の剣 Seiken/Maboroshi no Ginsuishō no Ken) – miecz, który pojawił się w mandze, anime Sailor Moon Crystal i musicalach. Był zrobiony z kamienia, ale był w stanie roztrzaskać diament. Wypisane są na nim słowa zaklęcia, które może uwięzić Królową Metalię. Był to miecz Księżycowego Królestwa i używały go Guardian Senshi, aby chronić Księżniczkę. Pozostał na Księżycu, po tym jak Srebrne Milenium zostało zniszczone osadzony w podłodze Komnaty Modlitwy wewnątrz Księżycowego Zamku. Strażniczką Świętego Ostrza jest Sailor Venus. W PGSM odpowiednikiem Świętego Ostrza jest Legendarny Miecz.

Historia Edytuj

Miecz po raz pierwszy zastał użyty przez Księżniczkę Serenity w czasach Srebrnego Milenium. Gdy Księżyc został zaatakowany przez Królestwo Ciemności, a Endymion zginął w obronie księżniczki, ona sama postanowiła się przebić ostrzem miecza.

Po raz kolejny miecz pojawia się, gdy Inner Senshi podróżują na Księżyc. Czarodziejki wśród ruin Księżycowego Zamku, w Komnacie Modlitwy znajdują wbity w ziemię miecz. Na początku Sailor Jupiter, jako najsilniejsza z Inner Senshi próbuje go wyciągnąć, lecz nie udaje jej się to. Po Jupiter swoich sił spróbowała Sailor Venus. Gdy tylko lekko pociągnęła za miecz, on natychmiast znalazł się w jej dłoni. Chwilę później zjawia się Królowa Serenity i opowiada Wojowniczkom historię Srebrnego Milenium. Następnie miecz zostaje zabrany przez Czarodziejki na Ziemię.

Podczas ataku Beryl Sailor Venus używa go, aby zniszczyć królową. Wypowiada wówczas słowa zaklęcia wypisane na mieczu.

Następnie podczas walki na Biegunie Północnym zrozpaczona Sailor Moon przebija mieczem Dark Endymiona, a później siebie.

Po raz ostatni miecz zostaje użyty przez Sailor Venus i pozostałe Inner Senshi, aby ożywić Księżniczkę.

Miecz pojawił się w musicalu La Reconquista, ale w nim to Sailor Jupiter wyciągnęła go z kamienia.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki