FANDOM

Święty Graal
聖杯
Seihai
Święty Graal (anime).jpg
Forma przedmiotu: Kielich
Używany przez: Usagi Tsukino
Chibiusa Tsukino (tylko w mandze)
Cel użycia: Transformacja w Super Sailor Moon
Transformacja w Super Sailor Chibi Moon (tylko w mandze)
Zwrot: Crisis, Make Up!
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 29 (Sailor Moon)
Act 33 (Sailor Chibi Moon)
Anime: Odc. 111
Anime Crystal: Odc. 31

Święty Graal (ang. Holy Grail) – kielich powstały z trzech talizmanów Sailor Neptune, Sailor Uranus i Sailor Pluto. Czwarty i ostatni talizman. Jest on używany w mandze i anime przez Usagi do przemiany w Super Sailor Moon.

W mandze oraz grze Sailor Moon: Another Story Święty Graal był również używany przez Chibiusę do przemiany w Super Sailor Chibi Moon.

HistoriaEdytuj

AnimeEdytuj

W anime Graal pojawił się po raz pierwszy w odcinku 111. Podczas gdy w mandze Bractwo Śmierci obawiało się zebrania trzech talizmanów, w anime odnalezienie ich było jego głównym celem, dzięki czemu mogliby stworzyć Graala. Sailor Moon zdobyła Graala zanim udało się to Eudial, od tamtego momentu używała go do przemiany w Super Sailor Moon. Czarodziejki z Urana i Neptuna , nie wiedząc że to ona jest Mesjaszem, zgodziły się aby używała go i strzegła do czasu odnalezienia Mesjasza. Graal został zniszczony, kiedy Mistress 9 ofiarowała go Pharaoh 90. Ostatecznie okazało się, że Kryształ Czystego Serca Usagi był równie potężny co Graal. Udało się jej pokonać Pharoh 90, i ocalić Hotaru.

MangaEdytuj

W mandze Święty Graal został zrobiony przez Chibiusę z pomocą Usagi i Mamoru. Był wzorowany na Graalu, który Chibiusa widziała w swoich czasach w komnatach swojej matki. Kiedy Inner i Outer Senshi zaczęły się kłócić i nawet atakować, pod wpływem czarów Cyprine i Ptitol, Sailor Moon wezwała je do zaprzestania walki. Kiedy połączyła moce z Sailor Chibi Moon i Tuxedo Mask pojawił się Święty Graal, w którym zebrała się moc Czarodziejek. W mandze pojawił się również drugi Święty Graal, pozwalający przemienić Sailor Chibi Moon w Super Czarodziejkę. Graal nie został zniszczony, ale do wykorzystania jego mocy musiały się zebrać wszystkie wojowniczki, więc kiedy broszki Usagi i Chibiusy 'przeszły upgrade' i pozwoliły im zmieniać się bezpośrednio Super Sailors Graal przestał być potrzebny. Pojawił się ponownie w akcie 42 w ulepszonej formie jako Holy Moon Cálice i od tamtego momentu Usagi używała go do przemiany w Eternal Sailor Moon.

GaleriaEdytuj

PROPLICA od Bandai

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki