FANDOM

Act 1: Bunny – Czarodziejka z Księżyca
Act1.jpg
うさぎ-SAILORMOON
Usagi - SAILORMOON
Tom: 1
Act: 1
Odc. Crystal: Usagi - Czarodziejka z Księżyca
Chronologia
Poprzedni: N/A
Następny: Act 2: Ami - Czarodziejka z Merkurego

Act 1: Bunny – Czarodziejka z Księżyca[1] (jap. うさぎ-SAILORMOON Usagi - SAILORMOON) – pierwszy akt (rozdział) mangi Czarodziejka z Księżyca autorstwa Naoko Takeuchi.

W nim Usagi (Bunny) Tsukino poznaje Lunę, która daje jej długopis transformacji, dzięki któremu Usa zostaje Czarodziejką z Księżyca.

Fabuła tego aktu jest bardzo podobna do fabuły odcinka animeBeksa zmienia się w wojownika”.

StreszczenieEdytuj

Mama Usagi czyta w gazecie najnowsze informacje o Sailor V.

Usagi jak zwykle zaspała i biegiem zbiera się do szkoły. Po drodze napotyka się na czarnego kota. Twierdzi, że jest on słodki i daje mu buziaka. Kot w zamian drapie ją po twarzy. Usagi odkleja plaster, który kot miał na czole i zauważa tam znak półksiężyca. Następnie przypomina sobie o lekcjach i pędzi do szkoły.

Ponieważ się spóźniła, panna Haruna każe jej stać na korytarzu. Głodna Usagi zaczyna w tym czasie jeść obiad. W tym czasie panna Haruna przynosi jej wyniki ostatniego testu – Usagi zdobyła tylko 30 punktów. Umino przechwala się, że sam zdobył 95 punktów.

Na przerwie dziewczęta rozmawiają o ostatnim napadzie na jubilera i o tym, że Sailor V złapała złodziei. Usagi przypomina sobie, że mama Naru też ma sklep z biżuterią. Wszystkie zgodnie postanawiają go odwiedzić. W sklepie zachwycają się kosztownościami. Mama Naru zachęca wszystkich do kupna okazyjnymi rabatami. Załamana Usagi wychodzi twierdząc, że rodzice jej nic nie kupią, skoro miała z testu tylko 30 punktów. Na ulicy wyrzuca za siebie swój test, który trafia prostu w chłopaka – Mamoru Chiba, który nabija się z Usagi. Bohaterka idzie do salonu gier, gdzie gra w grę Sailor V. Spotyka tam też kota z rana.

Po powrocie do domu mama Usagi pyta ją o wyniki testu. Mówi też, że Umino chwalił się swoimi 95-cioma punktami. Gdy bohaterka pokazuje matce swój test, ta rozzłoszczona wyrzuca ją z domu. Przed domem kopie ją też jej młodszy brat - Shingo. Usagi próbuje mu oddać, ale trafia w drzwi. W końcu matka wpuszcza ją do środka.

W swoim pokoju Usagi narzeka, że nie chce jej się odrabiać pracy domowej. W końcu zasypia i śni się jej, że walczy z potworami jak w grze Sailor V. Ze snu budzi ją spotkany wcześniej kot. Zaczyna on mówić, co dziwi Usagi. Przedstawia się jako Luna i dziękuje Usagi za zdjęcia z jej czoła bandaża, który uniemożliwiał jej mówienie. Usagi nie może w to wszystko uwierzyć i kładzie się powtórnie spać. W końcu Luna daje jej prezent – broszkę transformacji. Usagi przymierza ją przed lustrem. Luna opowiada jej o ostatnich dziwnych wydarzeniach, nierozwiązanych przestępstwach, mówi jej też, że jest wybraną wojowniczką, która ma pokonać wroga i znaleźć księżniczkę. W końcu broszka zaczyna świecić więc Luna każe dziewczynie wypowiedzieć słowa zaklęcia Moon Prism Power, Make Up Usagi zmienia się w Sailor Moon. W swoich Red Hair Pieces słyszy głos Naru wzywający pomocy. W okularach widzi natomiast potwora, który dusi jej przyjaciółkę. Szybko biegnie jej na pomoc.

Potwór mówi Naru, że nie jest on jej matką, gdyż ona jest związana i siedzi w piwnicy. Wbiega Sailor Moon, która przerywa potworowi. Youma jednak wzywa na pomoc swoje sługi, wszystkie kobiety, które oddały energię nosząc kupioną wcześniej w sklepie biżuterię. Gonią one Usagi, która przypadkowo rani się w kolano. Zaczyna płakać, powodując tym samom fale dźwiękowe, które osłabiają kobiety i Youmę. Znikąd zjawia się tajemniczy, zamaskowany chłopak i mówi czarodziejce, że teraz ma szansę Sailor Moon używa swojej tiary i pokonuje wroga. Zamaskowany Smoking mówi, że nie znalazł co prawda Srebrnego Kryształu, ale podobało mu się przedstawienie. Mówi czarodziejce jak ma na imię oraz opowiada, że jej nie zapomni. Luna gratuluje Sailor Moon pierwszej udanej walki, czarodziejka jednak stoi wpatrzona w miejsce, z którego zniknął Tuxedo Mask. Wszystkie kobiety powoli odzyskują przytomność, a Luna każe dziewczynie wracać do domu.

W Dark Kingdom Jadeite mówi, że muszą się pośpieszyć w poszukiwaniach Srebrnego Kryształu.

Następnego dnia w szkole Naru opowiada o tym, jak uratowała ją partnerka Sailor V. Inne dziewczęta mówią, że to jej się tylko przyśniło. Usagi wie jednak, że to nie był sen.

InformacjeEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W polskim wydaniu ten akt zatytułowany był Act 1: Bunny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki