FANDOM

Act 2: Ami – Czarodziejka z Merkurego
Act2.jpg
亜美-SAILORMERCURY
Ami - SAILORMERCURY
Tom: 1
Act: 2
Odc. Crystal: Ami - Czarodziejka z Merkurego
Chronologia
Poprzedni: Act 1: Bunny - Czarodziejka z Księżyca
Następny: Act 3: Rei - Czarodziejka z Marsa

Act 2: Ami – Czarodziejka z Merkurego (jap. 亜美-SAILORMERCURY Ami - SAILORMERCURY) – drugi akt mangi Czarodziejka z Księżyca autorstwa Naoko Takeuchi. Poznajemy w nim Ami Mizuno czyli Czarodziejkę z Merkurego.

Fabuła tego aktu jest bardzo podobna do fabuły odcinka animeKomputerowe pranie mózgu”.

StreszczenieEdytuj

Pałac Królestwa Ciemności. Długowłosa kobieta rozmawia z mężczyzną poznanym z poprzedniego rozdziału – Jadeite'em. Dowiadujemy się, że jego misją jest odnalezienie Srebrnego Kryształu Iluzji.

Usagi rozmawia z Luną o swej misji. Kotka przypomina jej, że musi znaleźć pozostałe wojowniczki i księżniczkę, którą musi chronić. Nocą Luna zakrada się do Game Center Crown i w jednym z komputerów znajduje informacje o Mizuno, uczennicy chodzącej do tej samej szkoły, co Usagi. Następnego dnia zostają wywieszone wyniki egzaminów. Pierwsze miejsce zajmuje niejaka Ami Mizuno. Uczennice o niej plotkują – podobno ma poziom inteligencji równy 300 IQ. Rozmawiają także o nowo otwartej, ekskluzywnej szkole Crystal Seminar.

Kiedy Usagi wraca ze szkoły, zauważa nieopodal Ami. Nagle na głowę dziewczyny zeskakuje z muru Luna. Ami, początkowo jest zdziwiona, potem zaczyna ją głaskać. Usagi do nich podchodzi i mówi, że Luna jest jej kotką. Potem obie dziewczyny wybierają się do Game Center Crown. Ami zdobywa najlepszy wynik w grze Sailor V. Z otworu w automacie wylatuje długopis. Zazdrosna Usagi uderza nogą w automat, z którego wylatuje kolejny długopis.

Jakiś czas później Usagi odwiedza Ami w Crystal Seminar. Ami jednak dziwnie się zachowuje, a potem wychodzi. Zapomina jednak zabrać swoją dyskietkę. Usagi i Luna postanawiają ją sprawdzić w szkolnym komputerze. Okazuje się, że na dyskietkach jest program kontrolujący umysły uczniów. Usagi za pomocą długopisu znalezionego w salonie gier przemienia się w lekarkę i wbiega do klasy, w której uczą się uczniowie i zmienia się w Sailor Moon. Kiedy Ami zostaje zaatakowana przez potwora, na jej czole pojawia się symbol Merkurego. Luna karze jej podnieść do góry długopis, który wypadł z automatu w salonie Crown i wykrzyknąć słowa Mercury Power, Make Up. Potwór chce zaatakować Sailor Moon, ale w ostatniej chwili ratuje ją Tuxedo Mask.

Tymczasem Luna mówi Ami (teraz już pod postacią Sailor Mercury), że jest wojowniczką i opowiada jej o ich misji. Sailor Moon cieszy się, że znalazła już pierwszą wojowniczkę.

InformacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki