Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Act 4: Maskarada

2974strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Act 4: Maskarada
Act4.jpg
Masquerade-仮面舞踏会
Masquerade - Kamenbudōkai
Tom: 1
Act: 4
Odc. Crystal: Maskarada
Chronologia
Poprzedni: Act 3: Rei - Czarodziejka z Marsa
Następny: Act 5: Makoto - Czarodziejka z Jowisza

Act 4: Maskarada (jap. Masquerade-仮面舞踏会 Masquerade - Kamenbudōkai) – czwarty akt mangi Czarodziejka z Księżyca autorstwa Naoko Takeuchi. Dochodzi w nim do pierwszego pocałunku Sailor Moon z Tuxedo.

Fabuła tego aktu jest bardzo podobna do fabuły odcinka animePierwszy pocałunek”.

StreszczenieEdytuj

Usagi, mocno spóźniona, biegnie do szkoły. Myśli o swoich zadaniach jako wojowniczki – o pokonaniu nieznanego wroga, znalezieniu pozostałych wojowniczek i Srebrnego Kryształu. A także o misji, która jest najważniejsza – odnalezienie Księżniczki i jej ochrona. Kiedy Usagi wchodzi do klasy, okazuje się, że nauczycielki jeszcze nie ma. Naru informuje koleżankę, że do Tokio przyjechała Księżniczka D – dziedziczka wspaniałych kosztowności z Królestwa D. Z tej okazji odbędzie się uroczysty bankiet w Ambasadzie Królestwa D.

Po zakończeniu lekcji Ami, Usagi, Rei i Luna spotykają się w Game Center Crown. Dziewczyny pytają Lunę, kim jest Księżniczka, której mają strzec. Jednak Luna mówi, że na razie nie może im tego zdradzić. Wyjaśnia tylko, że nie mogą odnaleźć Księżniczki, bo dostała ona pieczęć, która zerwie się dopiero, kiedy wszystkie wojowniczki przebudzą się. Usagi zamiast słuchać opowieści Luny, gra na automacie. Po chwili zjawia się Gurio Umino i pokazuje dziewczynom zdjęcie Księżniczki D. Ma ona okulary i jest bardzo podobna do Umino. Rei obawia się, że na bankiecie w ambasadzie może wydarzyć się coś złego.

Tymczasem w Królestwie Ciemności Nephrite opłakuje śmierć Jadeite'a. Obiecuje go pomścić. Postanawia też sprawdzić, czy tajemniczy kryształ Księżniczki D jest poszukiwanym Srebrnym Kryształem Iluzji.

Usagi wraca do domu i dowiaduje się, że jej tata jedzie do ambasady, żeby zrobić reportaż z bankietu. Zazdrosna Usagi za pomocą swojego długopisu zmienia się w Księżniczkę i biegnie na bal. Okazuje się, że na bankiecie są też Ami i Rei. Dziewczyny rozłączają się i próbują znaleźć Księżniczkę D. Usagi chodzi po sali i zachwyca się, jak tu pięknie. Zauważa, że większość gości ma na twarzach maski. Spotyka też swojego ojca, jednak on jej nie poznaje. W pewnym momencie jakaś kobieta wylewa napój na suknię Usagi. Ta wybiega z sali, poszukując toalety. Nie zauważa, że wypada jej chusteczka. Podnosi ją zamaskowany mężczyzna. Usagi robi się smutno, bo nie może znaleźć toalety, ani nie wie, gdzie się podziały Luna, Rei i Ami. Wtedy mężczyzna, który podniósł jej chusteczkę, prosi ją do tańca. Usagi poznaje, że to Tuxedo Mask. Jednak po chwili zjawia się Luna, a Tuxedo Mask znika. Luna mówi, że znalazła Księżniczkę D.

Księżniczka wychodzi z sali balowej i idzie do swojego pokoju. Nagle w jej ciało wnika zły duch wysłany przez Nephrite'a. Księżniczka D porywa skrzynię z tajemniczym kryształem i ucieka na balkon. Usagi biegnie za nią. Dochodzi do szarpaniny i Usagi wypada za balustradę. Tuxedo Mask próbuje ją złapać, jednak w końcu oboje zaczynają spadać na ziemię. Luna w ostatniej chwili rzuca Usie długopis, który zmienia się w parasolkę. Kiedy Usagi i Tuxedo Mask bezpiecznie lądują na ziemi, Tuxedo dziękuje jej za ratunek i odbiega. Wtedy Usagi zmienia się w Sailor Moon i dołącza do Sailor Mercury i Sailor Mars, które już walczą. Na czole Sailor Moon niespodziewanie pojawia się nowa, lepsza od poprzedniej tiara. Za jej pomocą Sailor Moon atakuje potwora zaklęciem Moon Twilight Flash. Zły duch znika z ciała Księżniczki D. Jednocześnie spadają jej okulary. Okazuje się, że bez nich jest bardzo ładna.

Na koniec bankietu następuje prezentacja kryształu – jest nią posążek jej samej[1], zrobiony z 2000-karatowego diamentu. Pijana Usagi ląduje w ramionach Tuxedo. Zanosi ją w odosobnione miejsce i całuje. Wtedy pojawia się Luna i pyta, czemu pojawia się on wciąż tam, gdzie one. Mężczyzna odpowiada, że on także szuka Srebrnego Kryształu.

InformacjeEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. W oryginalnej mandze. W nowszej edycji mangi ma kształt Królestwa D.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki