FANDOM

Act 5: Makoto – Czarodziejka z Jowisza
Act5.jpg
まこと-SAILORJUPITER
Makoto - SAILORJUPITER
Tom: 1
Act: 5
Odc. Crystal: Makoto - Czarodziejka z Jowisza
Chronologia
Poprzedni: Act 4: Maskarada‎
Następny: Act 6: Tuxedo Mask

Act 5: Makoto – Czarodziejka z Jowisza (jap. まこと-SAILORJUPITER Makoto - SAILORJUPITER) – piąty akt mangi Czarodziejka z Księżyca autorstwa Naoko Takeuchi. Poznajemy w nim Makoto Kino czyli Czarodziejkę z Jowisza.

Fabuła tego aktu jest bardzo podobna do fabuły odcinka animeDziewczyna Jowisza”.

StreszczenieEdytuj

Usagi idzie do szkoły, rozmyślając o Tuxedo Mask. Luna ostrzega ją, że on może być ich wrogiem, gdyż także szuka Srebrnego Kryształu. Usagi jest tak zamyślona, że przechodzi przez pasy na czerwonym świetle i nie zauważa nadjeżdżającego z naprzeciwka samochodu. W ostatniej chwili z jezdni spycha ją wysoka dziewczyna z włosami spiętymi w kucyk. Ostrzega Usagi, żeby bardziej uważała, przechodząc przez jezdnię.

W szkole Naru chwali się, że niedługo jej kuzynka wychodzi za mąż. Zachwycone uczennice także marzą o zamążpójściu. Na korytarzu Usagi spotyka dziewczynę, która rano ją uratowała. Umino mówi jej, że ta dziewczyna nazywa się Makoto i dziś została przeniesiona do ich szkoły, ponieważ w poprzedniej podobno ciągle wdawała się w bójki. Podczas przerwy na lunch Usagi dosiada się do Makoto. Zauważa, że jej bentō wygląda bardzo smakowicie. Makoto zwierza się Usagi, że wszyscy uczniowie boją się jej i nie chcą z nią rozmawiać. Usagi proponuje jej, że zaprowadzi ją do wspaniałego salonu gier Crown. Okazuje się, że Makoto bardzo dobrze idzie gra w grę Sailor V. Do salonu Crown przychodzi też Ami i opowiada dziewczynom, że słyszała dziwną plotkę – podobno w salonie ślubnym (w którym była także Naru) straszą duchy. Usagi i Ami postanawiają to sprawdzić razem z Rei.

Wieczorem zjawia się tajemnicza panna młoda i przejmuje kontrolę nad ciałem Motokiego. Motoki podchodzi do Makoto i wyznaje jej miłość. Całą scenę obserwuje Tuxedo Mask. Biegnie do Usagi i zaprowadza ją w to miejsce. Usagi zmienia się w Sailor Moon i razem z Sailor Mercury i Sailor Mars szykują się do zaatakowania youmy. Pojawia się tam także generał Nephrite. Makoto orientuje się, że wyznanie miłosne Motokiego nie było szczere. Jest zbulwersowana. Nagle przemienia się w wojowniczkę – Sailor Jupiter i zabija Nephrite'a atakiem Jupiter Thunderbolt.

W Królestwie Ciemności zjawiają się dwaj nowi generałowie – Zoisite i Kunzite. Zoisite jest przerażony śmiercią Nephrite'a. Kunzite radzi mu, by był silniejszy i bardziej wytężał umysł, bo inaczej okryje hańbą imię Czterech Generałów. Królowa Beryl jest zła, że Sailor Moon znów pokrzyżowała ich plany. Wspomina też o tym, że trzeba jak najszybciej zdobyć Srebrny Kryształ.

Sailor Jupiter mówi swoim towarzyszkom, że przeniosła się do ich szkoły, bo w poprzedniej przeżyła nieszczęśliwą miłość. Czuje, że tu czeka na nią sprawa ważniejsza od miłości.

Luna mówi wojowniczkom, że są już w komplecie. Muszą zdobyć Srebrny Kryształ i odnaleźć i chronić Księżniczkę Księżyca. Daje Usagi Moon Stick i mówi, że od teraz to ona będzie nimi kierować.

InformacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki