Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Ail

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ail
Ail.jpg
Pierwsze wystąpienie: 47. odc (anime)
Seiyū: Hikaru Midorikawa
Informacje
Miejsce zamieszkania: Na Makaiju, apartamenty Jūban Odyssey
Zawód/zajęcie: Uczeń Juuban Municipal Junior High School
Aliasy: Seijūrō Ginga
Powiązania: An
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Kosmita
Krewni: Makaiju (rodzic)

Ail (jap. エイル Eiru) – postać pojawiająca się tylko w drugim sezonie anime. Jest jednym z dwóch kosmitów, którzy przybyli na Ziemię na Makaiju. Na Ziemi udawał człowieka Seijūrō Ginga (jap. 銀河星十郎), podczas gdy jego towarzyszka An próbowała ukraść energię ludziom, by uzdrowić słabnące drzewo.

By pomóc An wykraść energię ludziom, Ail wzywał cardiany grając melodię na swoim flecie. Podczas pobytu na Ziemi zakochał się w Usagi Tsukino, dlatego też uważał Mamoru Chiba za swojego rywala, w którym to z kolei zakochała się An.

OpisEdytuj

Przyzywa cardiany za pomocą swojego fletu i kart tarota, których zadaniem jest pobranie jak największej energii dla Makaiju, drzewa pozwalającego żyć Ail i An.

Zakochuje się w Usagi i jest zazdrosny, gdy odkrywa, że An kocha Mamoru - od tego czasu stara się zabić chłopaka. Później przeżywa szok, gdy odkrywa, że Usagi jest Sailor Moon - porzuca wtedy złudzenia, że dziewczyna go kochała. Kolejnym zaskoczeniem jest dla niego fakt, iż Makaiju buntuje się i zabija An.

Ail uświadamia sobie wtedy, że naprawdę miłością jego życia jest Ann, a Drzewo widząc to przywraca jego ukochaną do życia i dzięki Sailor Moon zmienia się w sadzonkę. Ostatecznie Ail i An opuszczają Ziemię i szukają miejsca gdzie mogą żyć razem w szczęściu i miłości.

GaleriaEdytuj

EtymologiaEdytuj

Obcy (jap. エイリアン Eirian, ang. alien); angielski wyraz „alien” („obcy”), wymawiany jako [ˈeɪ.li.ən] i zapisywany po japońsku jako „eirian” (jap. エイリアン). Wywodzi się z łacińskiego aliēnus („należący do czegoś innego, egzotyczny, cudzoziemski”), a ten z kolei z alius („inny”). Pokrewny ze starogreckim ἄλλος állos bądź αἶλος aîlos („inny, różny”), staroangielskim elles i nowoangielskim else („inny”).

Japoński zapis „ei” エイ odpowiada angielskiemu zapisowi „a” (i wymowie [eɪ]), „ri” リ — li ([li]), „an” アン — en ([ən]), stąd pochodzą imiona pary Obcych — Aila i An.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki