FANDOM

Akademia Mugen (manga)

Akademia w mandze

Akademia Nieskończoności (jap. 無限学園 Mugen Gakuen) – duża elitarna szkoła założona przez profesora Sōichi Tomoe jako przykrywka dla działalności grupy Bractwa Śmierci. Pojawia się tylko w łuku fabularnym Mugen mangi, sezonie Sailor Moon S anime oraz w musicalach.

W mandze szkoła stała w samym środku delty o nazwie „Delta Nieskończoności” z trzema budynkami ją otaczającymi. Na terenie szkoły znajdował się także ogród botaniczny. Szkoła zapewniała wykształcenie od przedszkolnego do licealnego. Szkoła została również podzielona na pięć wydziałów: filozoficzny, rozrywkowy, fizyczny, naukowy i profesjonalny. Odzwierciedlały one Witches 5. Zostało to tylko wspomniane w mandze i musicalach. Kaolinite pełniła funkcję dyrektora szkoły Akademii Nieskończoności.

Mundurki uczniów szkoły wyglądały jednakowo, różniły się jedynie kolorem przedniej kokardy: zielona dla uczniów liceum, niebieska dla uczniów gimnazjum, czerwona dla szkoły podstawowej i różowa dla przedszkolaków.

Na piętrach 1–2 znajdują się pomieszczenia przeznaczone do badań naukowych, na piętrach 3–5 znajduje się przedszkole, 6–9 – szkoła podstawowa, 10–13 – gimnazjum, 14–17 – liceum, 18–21 – uniwersytet, 22–5 – studia podyplomowe, 26–30 – gabinet dyrektora, 44–47 – laboratoria, 48–55 – gabinety, 56 – centrum badań, 57–60 – sale spotkań. Budynek ma 60 pięter.

UczniowieEdytuj

PracownicyEdytuj

Galeria Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Projekt Mugen Gakuen został w przeważającym zakresie wzorowany na rzeczywistym budynku Sphere Tower Tennoz (jap. スフィアタワー天王洲).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki