FANDOM

Akademia Mugen (manga)

Akademia w mandze

Akademia Nieskończoności (jap. 無限学園, Mugen Gakuen; ang. Mugen Academy) – duża, elitarna szkoła założona przez profesora Sōichiego Tomoe jako przykrywka dla działalności grupy Bractwa Śmierci. Pojawia się tylko w łuku fabularnym Mugen mangi, sezonie Sailor Moon S pierwszego anime, trzecim sezonie Sailor Moon Crystal oraz w musicalach.

W mandze szkoła stała w samym środku delty o nazwie "Delta Nieskończoności" z trzema budynkami ją otaczającymi. Na terenie szkoły znajdował się także ogród botaniczny. Szkoła zapewniała wykształcenie od przedszkolnego do licealnego. Szkoła została również podzielona na pięć wydziałów: filozoficzny, rozrywkowy, fizyczny, naukowy i profesjonalny. Odnosiły się one do Pięciu Wiedźm, kolejno do: Eudial, Mimete, Tellu, Viluy i Cyprine. W anime, zostało to tylko zasugerowane przez Viluy, natomiast w mandze i musicalach zostało stwierdzone wprost. Kaolinite pełniła funkcję dyrektorki szkoły Akademii Nieskończoności.

Mundurki uczniów szkoły wyglądały jednakowo, różniły się jedynie kolorem przedniej kokardy: zielona dla uczniów liceum, niebieska dla uczniów gimnazjum, czerwona dla szkoły podstawowej i różowa dla przedszkolaków.

Budynek ma 60 pięter. Na piętrach 1–2 znajdują się pomieszczenia przeznaczone do badań naukowych, na piętrach 3–5 znajduje się przedszkole, 6–9 – szkoła podstawowa, 10–13 – gimnazjum, 14–17 – liceum, 18–21 – uniwersytet, 22–5 – studia podyplomowe, 26–30 – gabinet dyrektora, 44–47 – laboratoria, 48–55 – gabinety, 56 – centrum badań, 57–60 – sale spotkań.

W musicalach, Akademia Nieskończoności została wspomniana po raz pierwszy w Sailor Moon S - Usagi Ai no Senshi e no Michi podczas piosenki "Chou bi! Uranus to Neptune". Mimo że profesor Tomoe i Bractwo Śmierci pojawili się w tym musicalu, szkoła nie odniosła większej roli aż do Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth; wydarzenia w tym musicalu oraz w jego wersji poprawionej były bardzo podobne do łuku fabularnego Mugen w mandze.

UczniowieEdytuj

PracownicyEdytuj

Galeria Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Projekt Mugen Gakuen został w przeważającym zakresie wzorowany na rzeczywistym budynku Sphere Tower Tennoz (jap. スフィアタワー天王洲, Sufia Tawā Ten'nōzu).