Fandom

Czarodziejka z Księżyca

An

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
An
Ann.jpg
Pierwsze wystąpienie: 47. odc (anime)
Seiyū: Yumi Tōma
Informacje
Miejsce zamieszkania: Na Makaiju, apartamenty Jūban Odyssey
Zawód/zajęcie: Uczennica Juuban Municipal Junior High School
Aliasy: Natsumi Ginga
Powiązania: Ail
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Kosmita
Krewni: Makaiju (rodzic)

An (jap. アン) – postać pojawiająca się tylko w drugim sezonie anime. Jest jedną z dwóch kosmitów, którzy przybyli na Ziemię na Makaiju. Na Ziemi udawała człowieka Natsumi Ginga (jap. 銀河夏美), podczas gdy jej towarzysz Ail próbował ukraść energię ludziom, by uzdrowić słabnące drzewo.

Rozwinęła silną niechęć do Usagi Tsukino ze względu na fakt, że Ail się w niej zakochał. Jednak odkąd gdy sama zakochała się w Mamoru Chibie, ich zauroczenia prowadziły do sprzeczek między nimi.

OpisEdytuj

Na początku An jest bardzo niemiła, nie szanuje nikogo i uważa Ziemię i jej mieszkańców za źródło energii. Później kiedy pierwszy raz spotyka Mamoru od razu się w nim zakochuje i robi wszystko, aby pokonać Usagi, która również zabiegała o jego względy. W ostatnim odcinku Ann poznaje, czym naprawdę jest miłość ratując Ali'ego przed drzewem zła i uświadamiając sobie, że to właśnie Ali jest miłością jej życia. Jest ona obdarzona niezwykłymi zdolnościami jasnowidzenia, dzięki czemu wybiera najodpowiedniejsze cardiany. Jest również bardzo inteligentna i pomysłowa, na co wskazuje wiele jej zwariowanych pomysłów, dzięki którym wszystko idzie po jej myśli np odcinek, w którym dzięki swojemu sprytowi zdobywa rolę Królewny Śnieżki. Postać Ann występuje tylko w anime.

GaleriaEdytuj

EtymologiaEdytuj

Obcy (jap. エイリアン Eirian, ang. alien); angielski wyraz „alien” („obcy”), wymawiany jako [ˈeɪ.li.ən] i zapisywany po japońsku jako „eirian” (jap. エイリアン). Wywodzi się z łacińskiego aliēnus („należący do czegoś innego, egzotyczny, cudzoziemski”), a ten z kolei z alius („inny”). Pokrewny ze starogreckim ἄλλος állos bądź αἶλος aîlos („inny, różny”), staroangielskim elles i nowoangielskim else („inny”).

Japoński zapis „ei” エイ odpowiada angielskiemu zapisowi „a” (i wymowie [eɪ]), „ri” リ — li ([li]), „an” アン — en ([ən]), stąd pochodzą imiona pary Obcych — Aila i An.

CiekawostkiEdytuj

  • W wersji polskiej z lektorem jej imię to „Anna”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki