FANDOM

Anioł? Diabeł? Tajemnicza dziewczynka, która spadła z nieba
Logo ep60.jpg
天使? 悪魔? 空から来た謎の少女
Tenshi? Akuma? Sora kara kita nazo no shōjo
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Kunihiko Ikuhara
Scenariusz: Sukehiro Tomita
Reżyser animacji: Masahiro Ando
Premiera: 26 czerwca 1993
Potwór: Brak
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Przebudzenie prawdziwej miłości! Tajemnica Drzewa Świata Demonów
Następny: Usagi w wielkim szoku! Mamoru oznajmia o zerwaniu

Anioł? Diabeł? Tajemnicza dziewczynka, która spadła z nieba (jap. 天使? 悪魔? 空から来た謎の少女 Tenshi? Akuma? Sora kara kita nazo no shōjo) – 14 (60) odcinek drugiej serii anime, w którym pojawia się Chibiusa. Jego premiera odbyła się w Japonii 26 czerwca 1993 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Ten odcinek zaczyna się od obserwacji stolicy Japonii przez Bractwo Czarnego Księżyca. Rubeus i cztery siostry muszą zdobyć Srebrny Kryształ i zlikwidować „króliczka”.

Mamoru i Usagi bardzo miło spędzają czas. Są szczęśliwi i całują się. Nagle Mamoru zauważa maskotkę w kształcie kota. Za maskotką na jego głowę spada małoletnia dziewczynka. Przedstawia się jako Usagi i żąda od Usagi Srebrnego Kryształu. A dodatku używa broni. Dziewczyna tłumaczy małej dziewczynce, że nie ma żadnego Srebrnego Kryształu. W końcu dziewczynka naciska broń, ale okazuje się, że jest zabawką. Mamoru jest na nią zły, ale ta mała znika bez śladu.

Po powrocie do domu, Usagi wchodzi do pokoju i zauważa tam straszny bałagan. Jej brat Shingo jest niewinny. Nasza bohaterka zauważa Chibiusę, którą spotkała na randce. Przedstawia się jako kuzynka. Śledzi ją wszędzie – w łazience, a nawet w łóżku.

Tymczasem Rubeus twierdzi, że „króliczek” się gdzieś ukrył. Później pojawia się Wiseman. Informuje Rubeusa, że Srebrny Kryształ ma być odnaleziony jak najszybciej.

W tym samym czasie Rei wraz z koleżankami odprawia czary. Próbuje coś odczytać ze zdjęcia tajemniczego, małego gościa. Chibiusa podgląda koleżanki. Przebiera się za dziadka Rei i przynosi im herbatę. Wszystkie piją herbatę poza Usagi, która coś je.

Nagle dziewczyny zapadają w dziwny sen, a Chibiusa postanawia je przeszukać i odnaleźć ten kryształ. W ostatnim momencie pojawia się Usagi i spuszcza małej lanie. Mała zaczyna płakać, a na jej czole pojawia się księżyc. Zauważa go Koan. Okazuje się, że tym króliczkiem jest małoletnia dziewczynka. Wysłannicy Rodziny Czarnego Księżyca postanawiają ją zabić.

Usagi wypowiada słowa Moon Crystal Power, Make Up i zamienia się w Sailor Moon. Wkracza do akcji. Koan chce się pozbyć tej wojowniczki, ale Tuxedo Mask pojawia się i ratuje Sailor Moon z opresji. Później nasza bohaterka używa ataku Moon Princess Halation. Koan ucieka i mówi wojowniczce, że zapłaci za to. Tuxedo Mask informuje Sailor Moon, że pojawił się nowy wróg.

Po powrocie do Bractwa Koan opowiada Rubeusowi o pojawieniu się Sailor Moon i Tuxedo Mask. Ten myśli, że kiedyś znajdą małą damę i Srebrny Kryształ. Wieczorem Usagi patrzy na smacznie śpiącą małą Chibiusę. Przygotowuje ją do snu i razem z nią zasypia. Luna przyłącza się do dziewcząt i również zasypia. Ta noc będzie spokojniejsza dla Usagi i Chibiusy.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Tajemnicza przybyszka z kosmosu.
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawili się Ayakashi Sisters (Koan, Berthier, Calaveras i Petz), Rubeus oraz Wiseman.
  • Od tego odcinka Mamoru zaczął nazywać Usagi „Usako”, a z kolei Usagi zwracać się do niego „Mamo-chan”.
  • W tym odcinku po raz pierwszy zostało wspomniane Kryształowe Tokio.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki