FANDOM

Bądź ostrożna po szkole! Usagi na celowniku
Logo ep57.jpg
放課後にご用心! 狙われたうさぎ
Hōkago ni goyōjin! Nerawareta Usagi
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Yūji Endō
Scenariusz: Katsuyuki Sumizawa
Reżyser animacji: Taichi Nakamura
Premiera: 5 czerwca 1993
Potwór: Amanju
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Skraść pocałunek Mamoru! Strategia An zostania Królewną Śnieżką
Następny: Zakochane serca w niezgodzie! Gniew Drzewa Świata Demonów

Bądź ostrożna po szkole! Usagi na celowniku (jap. 放課後にご用心! 狙われたうさぎ Hōkago ni goyōjin! Nerawareta Usagi) – 11 (57) odcinek drugiej serii anime, w którym Usagi i Natsumi pisały po lekcjach dodatkowy test. Jego premiera odbyła się w Japonii 5 czerwca 1993 roku.

Opis odcinka Edytuj

Ten odcinek rozpoczyna się od walki Sailor Moon z cardianem, który zostaje unicestwiony atakiem Moon Princess Halation. Ail i An są źli na wojowniczki i znikają.

Makoto, Usagi i Ami biegną na zajęcia szkolne. Gdy nasza bohaterka wchodzi do klasy, uderza nogą o wiadro. Traci równowagę i robi dużo hałasu. Pani Haruna prosi, żeby była ciszej.

Później w pokoju nauczycielskim wychowawczyni klasy rozmawia z chłopakiem przez telefon. Po rozmowie wraca do klasy i jest zła na uczniów. Zadaje Usagi pytanie, lecz ta nie odpowiada i je kanapki. Nauczycielka zabrania jej pójść zaraz po lekcjach do domu. Pani Haruna zadaje to samo pytanie Natsumi, ale ta zaczyna coś bełkotać. Wychowawczyni również daje jej szlaban na pójście do domu. Wtedy nauczycielka karze obu dziewczynom przed pójściem do domu napisać dodatkowy test z angielskiego, a ona przyjdzie za pięć minut. Chwilę później Natsumi i Usagi są złe na siebie.

Na dachu gimnazjum Seijūrō rozmawia ze swoją towarzyszką. Ta mówi, że jest zmęczona i wini za to wojowniczki. Oboje mają wybrać wroga, ale Natsumi słyszy wołanie nadchodzącej Usagi. Minako, Rei i Makoto umawiają się na wyjście do kina. Ale Usagi i Ami nie mogą iść z nimi. Mówią im, że pójdą w innym terminie.

W klasie pani Haruna daje naszej bohaterce i Natsumi arkusze z zadaniami z języka angielskiego. Później dzwoni telefon. Okazuje się, że to jej chłopak. Nauczycielka wychodzi. Usagi i Natsumi wyzywają siebie na pojedynek. Tymczasem Ail wybiera cardiana do walki. Chce, żeby odebrał Mamoru energię. Natsumi brakuje energii, więc usiłuje odebrać odrobinę Usagi, lecz to się nie udaje.

W tym samym czasie pani Haruna spaceruje z chłopakiem. Zastanawia się, czy czegoś nie zapomniała. Nagle na ich oczach pojawia się cardian. Przybywają wojowniczki. Natsumi i Usagi piszą test, gdy do klasy wpada potwór i wyskakuje przez okno. Sailor Mars atakuje go atakiem Fire Soul, Sailor JupiterSupreme Thunder, Sailor MercuryShabon Spray Freezing, a Sailor VenusCrescent Beam Shower. Ale potwór jest zbyt silny.

Usagi wypowiada słowa Moon Crystal Power, Make Up i zamienia się w Sailor Moon. Staje do walki z cardianem. Ale ten łapie Sailor Moon, ale Książę Księżycowej Poświaty przybywa, aby mu przeszkodzić. Na końcu Sailor Moon pokonuje go atakiem Moon Princess Halation.

Po skończonym pojedynku Usagi kończy pisać test razem z Natsumi. W końcu pojedynek zostaje rozstrzygnięty. Obie remisują, ponieważ napisały równo do końca test. Później Usagi spotyka Ami i Makoto i razem z nimi może wrócić do domu.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Pojedynek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki