FANDOM

Balm
バーム
Bāmu
Balm.jpg
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: kobieta
Pan: Jadeite
Śmierć: Atak Moon Tiara Action (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 2 (anime)
Seiyū: Hiroko Emori

Balm – druga youma, która pojawiła się w drugim odcinku pierwszego sezonu anime.

Była sługą Jadeite'a, który posłużył się nią do zbierania energii z ludzi, którzy chcieli dowiedzieć się więcej o swojej przyszłości od wróżbitów. Balm manipulowała swoimi ofiarami poprzez rozprowadzanie wśród nich demonicznych kart tarota. Karta noszona przez ofiarę blisko serca, powodowała, że zachowywała się ona złośliwie wobec innych ludzi.

OpisEdytuj

Youma, która przybrała postać wróżki w wielkim Domu Przepowiedni. Bardzo popularna, zwłaszcza wśród młodzieży, w bardzo łatwy sposób zbierała ludzką energię dla swojego pana – Jadeite. Dzięki magicznym kartom tarota, które umieszczała ofiarom w ich ubraniach w okolicy serca, sprawiała, iż jej "klienci" stawali się sługami zła. Uważali, że mogą robić to, co im się podoba, a podczas walki z Sailor Moon byli bezpardonowo wykorzystywani jako demony. Pomimo tak dobrego planu Jadeite także ta Youma ulega atakowi Moon Tiara Action.

Szczególne umiejętnościEdytuj

Jej włosy miały niezwykłą umiejętność, potrafiły się wydłużać służąc jako dodatkowa, bardzo silna para rąk, wykorzystywana do walki.

WyglądEdytuj

Balm - postać ludzka.jpg

Balm w ludzkiej postaci

Ep2 14.jpg

Balm w ludzkiej postaci

Youma w postaci ludzkiej ma czarne, długie, proste włosy, mające z przodu rozrzedzoną grzywkę. Jej oczy są zielone, skośne oraz nakładana jest na nie duża ilość makijażu. Na środku czoła widnieje mała, czarna plamka. Ubrana jest w zwiewną i wyjątkowo luźną, fioletową spódnicę połączoną z bluzką. Gdy Balm okazuje swą prawdziwą naturę w oczy rzucają się włosy – również czarne, ale tym razem nie proste, tylko kręcone i niedbale poukładane. Oczy są żółte ze źrenicami, jak u węża, pionowymi. Skóra przybiera zielony odcień, uszy są nienaturalnie duże i ostro zakończone. Jej usta są duże, z mlecznobiałymi zębami, o powiększonych kłach.

Wrogowie: Królestwo Ciemności

Więcej z Fandomu

Losowa wiki