FANDOM

Burning Mandala
バーニング・マンダラー
Bāningu Mandarā
Bmandala1.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Marsa
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 14
Anime: Odc. 63
Anime Crystal: Odc. 15
PGSM: Act 48
Sera Myu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen

Burning Mandala (pl. Płonąca Mandala) – atak Czarodziejki z Marsa używany w całej serii Czarodziejka z Księżyca.

Manga i Sailor Moon CrystalEdytuj

Czarodziejka użyła tego ataku po raz pierwszy i jedyny w 14 akcie podczas walki z droidami Koan.

AnimeEdytuj

Sailor Mars użyła tego ataku pierwszy raz w 63 odcinku anime podczas walki z Koan. w przeciwieństwie do jej poprzedniego ataku Fire Soul, Burning Mandala okazał się na tyle potężny, aby pokonać atak Koan – Dark Fire.

Na początku ataku widzimy wojowniczkę jak kreśli palcem ognisty okrąg i staje w środku. Wypowiada słowa Burning Mandala, a linia okręgu zmienia się w ogniste kule. Sailor Mars wyciąga przed siebie ręce, do których zbliżają się kule z okręgu. W końcu Senshi wypuszcza wszystkie kule, które w międzyczasie stają się pierścieniami, celując w przeciwnika.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Atak pojawił się także w serialu live-action, kiedy czarodziejka użyła go w walce z Metalia Endymionem.

MusicaleEdytuj

Burning Mandala pojawił się już w pierwszym musicalu Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen, w którym wojowniczka użyła przeciwko Jadeite'owi.

Gry wideoEdytuj

W Sailor Moon R na Super Famicom był ruchem specjalnym. W grze arcade Sailor Moon Sailor Mars potrzebowała czterech kryształów do wykonania ataku. W Sailor Moon S Kurukkurin i Sailor Moon S: Kondo wa Puzzle de Oshiokiyo! mogła użyć ataku tylko w pewnych momentach gry.

W Sailor Moon: Another Story był wykonywany w taki sam sposób jak w anime.

Burning Mandala (gra).gif

GaleriaEdytuj

CiekawostkaEdytuj

8 symboli, które pojawiają się w tym ataku są buddyjskimi symbolami, które stoją w ośmiu rogach świata: północnym, północno-wschodnim, wschodnim, południowo-wschodnim, południowym, południowo-zachodnim, zachodnim oraz północno-zachodnim.

Burning Mandala (High Quality)00:34

Burning Mandala (High Quality)

Burning Mandala (Film Vasariel)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki