FANDOM

Burning Mandala
バーニング・マンダラー
Bāningu Mandarā
Burning Mandala (Crystal)
Wykonany przez: Czarodziejka z Marsa
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 14
Anime: odc. 63
Anime Crystal: odc. 15
PGSM: akt 48
Sera Myu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen

Burning Mandala (pl. Płonąca Mandala) – atak Czarodziejki z Marsa używany w całej serii Czarodziejka z Księżyca.

MangaEdytuj

Czarodziejka użyła tego ataku po raz pierwszy i jedyny w akcie 14 podczas walki z droidami Koan.

Pierwsze animeEdytuj

Sailor Mars użyła tego ataku pierwszy raz w odcinku 63 anime podczas walki z Koan. W przeciwieństwie do jej poprzedniego ataku Fire Soul, Burning Mandala okazał się na tyle potężny, aby pokonać atak Koan – Dark Fire.

Na początku ataku widzimy wojowniczkę jak kreśli palcem ognisty okrąg i staje w środku. Wypowiada słowa Burning Mandala, a linia okręgu zmienia się w ogniste kule. Sailor Mars wyciąga przed siebie ręce, do których zbliżają się kule z okręgu. W końcu Senshi wypuszcza wszystkie kule, które w międzyczasie stają się pierścieniami, celując w przeciwnika.

Burning Mandala (anime 90s)

Anime CrystalEdytuj

Sailor Mars pierwszy raz wykonała ten atak w drugim sezonie Crystal w odcinku 15 przeciwko Koan i jej droidom. Atak zniszczył wszystkie droidy, ale Koan zdążyła odskoczyć, a jej moce okazały się potężniejsze i bardziej efektywne. Ten sam atak został użyty w odcinku 22 przeciw Księciu Dimandowi oraz ponownie w odcinku 25 przeciw Death Phantomowi, który stał się jednością z Nemesis. Wojowniczka również użyła tego ataku dwukrotnie w trzecim sezonie.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Atak pojawił się także w serialu live-action, kiedy wojowniczka użyła go w walce z Metalia Endymionem w akcie 48.

Burning Mandala (PGSM)

MusicaleEdytuj

Burning Mandala pojawił się już w pierwszym musicalu Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen, w którym wojowniczka użyła przeciwko Jadeite'owi.

Gry wideoEdytuj

Atak ten pojawił się w kilku grach wideo:

  • W Sailor Moon R na Super Famicom był ruchem specjalnym. Był bardzo potężny i mógł z łatwością zniszczyć pobliskich wrogów, jednak mógł być wykonywany dość rzadko.
  • W Sailor Moon S na 3DO Sailor Mars tworzyła kule ognia, którymi rzucała we wroga.
  • W Sailor Moon: Another Story Sailor Mars tworzyła kule ognia, które rozdzielały się na osiem pierścieni z ognia, które trafiały we wroga.
Burning Mandala (gra)

Atak w grze Sailor Moon R na Super Famicom

CiekawostkiEdytuj

  • Osiem symboli, które pojawiają się w tym ataku są buddyjskimi symbolami, które stoją w ośmiu rogach świata: północnym, północno-wschodnim, wschodnim, południowo-wschodnim, południowym, południowo-zachodnim, zachodnim oraz północno-zachodnim.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
Serial aktorski

Klipy wideoEdytuj

Burning Mandala (High Quality)

Burning Mandala (High Quality)

Atak z pierwszego anime

Sailor Mars Crystal Burning Mandala

Sailor Mars Crystal Burning Mandala

Atak z drugiego sezonu anime Crystal

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Burning Mandala (Mars)

Atak z trzeciego sezonu anime Crystal

Burning Mandala

Burning Mandala

Atak z serialu aktorskiego