FANDOM

Chaos
Pierwsze wystąpienie: Act 51 (manga)
200 odc.
Seiyū: Mitsuko Horie
Informacje
Przynależność: Galaktyka Cieni
Miejsce zamieszkania: Galaxy Cauldron, Sagittarius Zero Star
Formy: Chaos Galaxia (tylko w anime), Sailor Chaos (manga i musicale), Kyaosu (musicale)
Powiązania: Sailor Galaxia

Chaos (jap. カオス Kaosu) – źródło wszelkiego zła w galaktyce. Jest ostatecznym czarnym charakterem, z którym musiała zmierzyć się Czarodziejka z Księżyca.

AnimeEdytuj

Chaos-smoon.jpg

Chaos opuszczający Ziemię w anime

W anime Sailor Galaxia zapieczętowała Chaos we własnym ciele, który ostatecznie przejął nad nią kontrolę. Jednak zanim to się stało Galaxia zdołała wysłać swoje Gwiezdne Ziarno, pragnęła by znalazło kogoś, kto je przygarnie i stanie się Promykiem Nadziei w mrocznych czasach. Chociaż Chaos jako postać nie został nazwany w anime, to kiedy bransoletki Galaxii zostały rozbite w 200 odcinku, a ona zmieniła się – przyjęła formę znaną jako Chaos Galaxia. Chaos całkowicie przejął kontrolę nad jej ciałem, a ona sama stała się w istocie Chaosem.

Po tym jak Czarodziejka z Księżyca uwolniła Galaxię spod wpływu Chaosu, opuścił on jej ciało i wrócił do swojego prawowitego domu, wewnątrz serc ludzi na całym świecie.

MangaEdytuj

W mandze Chaos był odpowiedzialny za uwiedzenie Galaxii obietnicami władzy. Ostatecznie zostało ujawnione, że wszyskie pozostałe główne czarne charaktery i wrogie organizacje, z którymi do tej pory walczyła Czarodziejka z Księżyca – Królowa Metaria, Death Phantom, Pharaoh 90 i Królowa Nehellenia – byli po prostu wcieleniami Chaosu.

Sera MyuEdytuj

W Sera Myu (i nigdzie indziej) Chaos był w grupie Miscellaneous.

PostacieEdytuj

Sailor ChaosEdytuj

Sailorchaos.jpg

Sailor Chaos nigdy nie została ukazana w anime, chociaż otaku uważają, że Chaos Galaxia mogła być Sailor Chaos.

CiekawostkiEdytuj

W mitologii greckiej Chaos był uosobieniem próżni pierwotnej (stanu przed uporządkowaniem elementów wszechświata), z którego pochodzili pierwsi bogowie. Mitologiczny Chaos nie był ani dobry, ani zły, a raczej po prostu ostatecznym wyrazem nicości i przeciwieństwem Kosmosu.

Wrogowie: Galaktyka Cieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki