FANDOM

Cosmic Heart Compact
コスミク・ハート・コンパクト
Kosumiku Hāto Konpakuto
Moon Cosmic Power SMC1.jpg
Polska nazwa: Puderniczka Kosmicznego Serca
Forma przedmiotu: puderniczka
Używany przez: Usagi Tsukino
Cel użycia: Transformacja w Sailor Moon
Zwrot: Moon Cosmic Power, Make Up!
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 23
Anime: Odc. 91
Anime Crystal: Odc. 26

Cosmic Heart Compact – trzeci przedmiot, który Usagi używała do transformacji w Sailor Moon w mandze i anime. Była używana w serii Sailor Moon S. Jest aktywowana słowami Moon Cosmic Power, Make Up.

Pierwsze anime Edytuj

Mający kształt serca czerwono-złoty medalion ze zdobieniami w kształcie serc, zdobiony jest też małymi kolorowymi klejnotami różnej wielkości. Broszka zawiera także różową inkarnacje Srebrnego Kryształu w kształcie serca, który może zostać ponownie oddzielony dzięki silnej woli.

Broszka powstała z uszkodzonej przez daimona w odcinku 91 Crystal Star i miłości Usagi i Mamoru, oraz pragnienia, by ocalić oboje i pozostałe wojowniczki przed daimonem – pragnienia, które jednocześnie stworzyło Spiral Heart Moon Rod.

Usagi używa magicznej mocy broszki, aby zamienić się w Cosmic Sailor Moon. Magiczna energia Broszki Transformacji miała możliwość reagować z siłą Świętego Graala, by tymczasowo Usagi osiągnęła drugą transformację w Super Sailor Moon. Zamiana, która się okazała niezwykle trudna do powtórzenia w następstwie doprowadziła do zniszczenia poświęconego naczynia. Jakiś czas później, broszka, odsłonięta na tajemniczą aurę magicznego Pegaza, sprawiła, że tymczasowo zamieniła się z Cosmic Heart Compact w Crisis Moon Compact. Transformacja zaś się utrwaliła po tym, jak w odcinku 130 Pegaz użyczył swoje moce dla Sailor Moon i Sailor Chibi Moon, aby mogły bronić pięknych marzeń.

Manga i Sailor Moon CrystalEdytuj

Kiedy w 23 akcie mangi i 26 odcinku poprzednia broszka uległa zniszczeniu, Nowa Królowa Serenity podarowała Sailor Moon nową kosmiczną moc oraz broszkę Cosmic Heart Compact.

CiekawostkiEdytuj

  • W Sailor Moon S Nakayoshi Anime Album 1 puderniczka została nazwana Heart Moon Compact (jap. ハートムーン・コンパクト Hātomūn Konpakuto), podczas gdy drugi album nazwał ten przedmiot Cosmic Heart Compact. Zabawkowa wersja sprzedawana przez firmę Bandai używa drugiej nazwy.

GaleriaEdytuj

PROPLICA od Bandai

Więcej z Fandomu

Losowa wiki