FANDOM

Kryształ Kosmosu
コスモス・クリスタル
Kosumosu Kurisutaru
Polska nazwa: Kryształ Kosmosu
Używany przez: Strażniczka Kosmosu
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 52

Kryształ Kosmosu (ang. Cosmos Crystal) lub Ziarno Kosmosu (ang. Cosmos Seed) – kryształ z Galaktycznego Kotła. Jest chroniony przez Strażniczkę Kosmosu. Kiedy przebudzony, uwalnia ostateczną uniwersalną Moc Lambda, wystarczająco potężną, aby odtworzyć i odrodzić wszystkie Kryształy Czarodziejek z całej galaktyki. Nigdy nie został pokazany w mandze, ale jego efekty były zauważalne.

W ostatnim akcie Kryształ Kosmosu został uaktywniony przez Czarodziejkę z Księżyca – wszystkie Kryształy Czarodziejek uwięzione w Galaktycznym Kotle zostały odrodzone i ich moc zaatakowała Chaos, doszczętnie go niszcząc. Potem Moc Lambda wysłała wszystkie Kryształy z powrotem na ich planety, gdzie ponownie przyjęły formy, które miały przed zniszczeniem przez Sailor Galaxię, jak wyjaśniła Sailor Cosmos.

W pewnym momencie Strażniczka Kosmosu wypowiedziała kilka niejednoznacznych rzeczy na temat tego, jak Kryształ Czarodziejki taki jak kryształ należący do Sailor Moon powstał z niej i został oddany, dążąc do stworzenia nowej historii gwiazd, aby następnie powrócić, kiedy skończy. Podczas wypowiedzi Strażniczki w tle widoczna była Królowa Serenity, ale znaczenie tej informacji jest niejasne.