FANDOM

Crisis, Make Up
Crisis make up4.png
クライシス・メイク・アップ
Kuraishisu Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon
Sailor Chibi Moon (manga)
Przedmiot(y): Święty Graal
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 30 (Sailor Moon)
Act 33 (Sailor Chibi Moon)
Anime: Odc. 111
Anime Crystal: Odc. 34 (Sailor Moon)

Crisis, Make Up (pl. Przesilenie, Przemień Mnie!) – czwarta kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Super Sailor Moon w anime i mandze. Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 111126. Przebywanie w formie Super było dla Usagi bardzo męczące i mogła przebywać w tej formie tylko przez chwilę, po czym wracała do poprzedniej formy. W 125 odcinku zdołała przemienić się w Super Sailor Moon bez pomocy Świętego Graala.

W mandze Sailor Chibi Moon miała własny Święty Graal, dzięki któremu także mogła używać tej kwestii do przemiany.

W anime Sailor Moon Crystal Sailor Moon użyła kwestii Moon Crisis, Make Up.

W pierwszym animeEdytuj

Usagi, będąc w postaci Czarodziejki z Księżyca, unosi Święty Graal do góry i otwiera go. Wypowiada słowa Crisis, Make Up!. Z wnętrza Świętego Graala wydobywa się złote światło. Wojowniczka przebija świetlisty kokon uwalniając z niej tęczowe motyle. Różne elementy Sailor fuku zmieniły się: kokarda robi się coraz dłuższa, spódniczka ma kolory biały, żółty i niebieski, a w pasie na żółtym pasku znajduje się Cosmic Heart Compact. Jej kolczyki zmieniają się na same półksiężyce i pojawiają się białe spinki na włosach. Super Sailor Moon robi kilka obrotów, potem przybiera końcową pozę, a w tle pojawia się motyl.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon Crystal Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki