FANDOM

Crystal Star
クリスタル・スター
Kurisutaru Sutā
Moon crystal power make up
Polska nazwa: Kryształowa Gwiazda
Forma przedmiotu: puderniczka
Używany przez: Usagi Tsukino
Cel użycia: Transformacja w Sailor Moon
Zwrot: Moon Crystal Power, Make Up!
Moon Crystal Power! (atak z anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 13
Anime: Odc. 51
Anime Crystal: Odc. 14

Crystal Star (pl. Kryształowa Gwiazda) – drugi przedmiot, który Usagi używała do transformacji w Sailor Moon w mandze i obu anime. Była używana w serii Sailor Moon R. Jest aktywowana słowami Moon Crystal Power, Make Up.

OpisEdytuj

AnimeEdytuj

Broszka jest koloru różowego ze złotą gwiazdą i księżycem w jej środku. Na broszce osadzonych jest pięć kamieni, które odpowiadają kolorystycznie każdej z Inner Senshi (oprócz Sailor Chibi Moon). W środku jest złoty wzór oraz Srebrny Kryształ, który świeci w czasie transformacji. Sailor Moon używa również Srebrnego Kryształu, zawartego w tej broszce do wykonania ataku Moon Crystal Power!.

Usagi dostała Crystal Star od swojej matki. W niej znajdował się Srebrny Kryształ dający moc do przemiany w Crystal Sailor Moon. Używana od 51 odcinka serii Return/Romance. Daimon uszkodził Crystal Star w odcinku 90 (Srebrny Kryształ zmatowiał). Broszka przestała działać w odcinku 91 i Usagi straciła możliwość przemiany.

Manga i anime CrystalEdytuj

W 13 akcie mangi i drugiego anime Królowa Serenity pozostawiła broszkę Usagi w Komnacie Modlitwy, która odwiedziła odrestaurowany Księżycowym Zamku po pokonaniu Królowej Metarii. Usagi musiała tylko umieścić Srebrny Kryształ wewnątrz broszki, by z niej korzystać. W 23 akcie mangi i 26 odcinku broszka uległa zniszczeniu i została zastąpiona przez Cosmic Heart Compact, którą podarowała jej Nowa Królowa Serenity.

GaleriaEdytuj

PROPLICA od Bandai

Więcej z Fandomu

Losowa wiki