FANDOM

Cutie Moon Rod
キューティ・ムーン・ロッド
Kyūti Mūn Roddo
Cutie Moon Rod.png
Polska nazwa: Księżycowe Berło
Używany przez: Sailor Moon; Królowa Serenity, Sailor Chibi Moon (tylko w mandze)
Cel użycia: atak
Zwrot: Moon Princess Halation
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: Act 14 (Sailor Moon)
Act 23 (Sailor Chibi Moon)
Anime: Odc. 51
Anime Crystal: Odc. 15

Cutie Moon Rod – broń używana przez Czarodziejkę z Księżyca do wykonania ataku Moon Princess Halation. W pierwszym anime zostało jej podarowane przez Królową Serenity, natomiast w mandze i drugim anime powstało z miłości Księżniczki Serenity i Księcia Endymiona.

Berło było różowe z trzema złotymi gwiazdkami na rękojeści, czerwonym klejnotem na dole i złotym sercem ozdobionym piórami i klejnotem w środku na górze. Było zwieńczone czerwoną kulą zamieszczoną wewnątrz złotego półksiężyca, na którego szczycie znajdowała się mała korona.

AnimeEdytuj

W anime Cutie Moon Rod pojawiła się po raz ostatni w pierwszym odcinku sezonu Sailor Moon S, kiedy Mikuji wybiła ją z rąk Czarodziejki z Księżyca po tym jak bezskutecznie próbowała użyć Moon Princess Halation na daimonie. Los berła po tym wydarzeniu jest nieznany, ponieważ nigdy nie zostało pokazane, czy wspomniane ponownie. W odcinku 91 otrzymała nową broń – Spiral Heart Moon Rod.

Manga i Sailor Moon CrystalEdytuj

Berło pojawiło się po raz pierwszy w 14 akcie mangi i drugiego anime podczas walki Sailor Senshi z Koan i jej droidami.

W mandze Neo Queen Serenity ofiarowała swoją Cutie Moon Rod Sailor Chibi Moon podczas ostatecznej bitwy z Death Phantom, aby mogła dołączyć do walki przy boku Sailor Moon. Oba berła zniszczyły się pod wpływem ogromnej połączonej energii, która zniszczyła Death Phantom. Berło Chibi Moon nie było nazywane Cutie Moon Rod, lecz Berło Mamy, gdyż dostała je od matki.

W 23 akcie mangi i 26 odcinku berło uległo zniszczeniu. W jego miejsce Nowa Królowa Serenity zdobyła Spiral Heart Moon Rod. które podarowała.

GaleriaEdytuj

PROPLICA od Bandai

Więcej z Fandomu

Losowa wiki