FANDOM

Czarne Wrota ukończone? Szkoła podstawowa na celowniku
Logo ep81
暗黒ゲート完成?狙われた小学校
Ankoku Gēto kansei? Nerawareta shōgakkō
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Kōnosuke Uda
Scenariusz: Shigeru Yanagawa
Reżyser animacji: Taichi Nakamura
Premiera: 15 stycznia 1994
Potwór: Chiral, Achiral
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Przerażająca iluzja! Samotna Ami
Następny: Wyprawa do przyszłości! Walka w korytarzu czasoprzestrzeni

Czarne Wrota ukończone? Szkoła podstawowa na celowniku (jap. 暗黒ゲート完成?狙われた小学校 Ankoku Gēto kansei? Nerawareta shōgakkō) – 35 (81) odcinek drugiej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 15 stycznia 1994 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Chibiusa choruje i nie chodzi do szkoły. W odwiedziny przychodzi do niej szkolna przyjaciółka, Momoko. Następnego dnia dziewczynka z radością idzie do szkoły, tam jednak bracia Chiral i Achiral na polecenie Esmeraude zbierają złą energię. Wszyscy obecni w szkole są agresywni. Chibiusa jest ścigana przez grupę z Momoko na czele, kryje się w jednej z sal lekcyjnych i czeka na Sailor Moon. Reszta Czarodziejek walczy w parku z Achiralem, ten jednak umyka do szkoły Chibiusy mówiąc, że będzie tam na nie czekał.

Grupa Czarodziejek spotyka się więc w szkolnym korytarzu, gdzie bracia zamykają je, wraz z Momoko, w obszarze czarnej energii. Momoko staje w obronie swojej przyjaciółki, a Chibiusa przypomina sobie, że tak samo ochroniła ją jej mama. Wyzwala to u niej ogromną energię, która niszczy czarną barierę i wyrzuca braci z budynku szkoły. Na zewnątrz zostają oni zniszczeni przez Sailor Moon. Mędrzec mówi Dimande'owi, żeby nie zabijać Króliczka, bo tak wielka moc może się na coś przydać. Chibiusa postanawia wrócić do przyszłości, a Mamoru i Czarodziejki obiecują pójść razem z nią.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Czarne Wrota.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki