Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Czarny Kryształ

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kurozuishou.jpg

Czarny Kryształ (tylko anime)

Czarny Kryształ (ang. Black Crystal, jap. Kurozuishou - 黒水晶) - kryształ Nephrite'a. Występuje tylko w anime.

HistoriaEdytuj

UtworzenieEdytuj

Czarny Kryształ został utworzony przez Nephrite. Gdy Zoisite ogłaszał swój zamiar, by znaleźć Srebrny Kryształ Nephrite utworzył Czarny Kryształ jako pomoc do znalezienia tego. Na jego pierwszym użyciu, kryształ wskazał, że Naru Osaka miała Srebrny Kryształ. Nephrite próbował przekonać ją, by dała jemu Srebrny Kryształ, ale to ostatecznie okazało się, że ona nie miała go - Czarny Kryształ właściwie reagował miłość na Naru dla niego.

Bitwa dla Czarnego KryształuEdytuj

Tymczasem, Zoisite był wściekły po próbie Nephrite, by ukraść jego misję. Nephrite był świadomy niebezpieczeństwa, które Czarny Kryształ stworzył. Po odkryciu zainteresowania Nephrite Naru, Zoisite wyznaczył trzy z jego Youma: Grape, Suzuran i Housenka, by porwały Naru i trzymały jej, jako okup dla Czarnego Kryształu. Youma przeleciały i dokonały porwania, ale Nephrite odkrył ich kryjówkę i uratował Naru z względnym spokojem. Youma dał pogoń, jednakże i Nephrite został ranny, gry odprowadzał Naru do jej domu. Chociaż Sailor Moon, Sailor Mercury i Sailor Mars zdołały pokonać trzech Youma, Nephrite umarł i Zoisite ukradł Czarny Kryształ.

W Poszukiwaniu Tęczowych KryształówEdytuj

Wkrótce, gdy Czarny Kryształ wszedł posiadanie do Zoisite, Królowa Beryl odniosła sukces w częściowo obudzeniu Królowej Metarii. Czarny Kryształ został tak zmodyfikowany by reagował na właścicielu Siedem Tęczowych Kryształów i zwróciła się do Zoisite, pouczając jego, by znaleźć Tęczowe Kryształy. Czarny Kryształ był w stanie nie tylko zlokalizować Tęczowe Kryształy, ale też wysyłać energię, która wyciągała je od ich gospodarza i zamieniając go w jednego z Siedmiu Wielkich Youma.

Zoisite użył Kryształu, by zdobyć wszystkie siedem Tęczowych Kryształów, z których trzy zostały wzięte albo przez Tuxedo Kamen, albo przez Sailor Moon.

Dalsza modyfikacjaEdytuj

Gdy wszystkie Tęczowe Kryształy zostały znalezione, Zoisite musiał odebrać trzy pozostałe Tęczowe Kryształy od Sailor Moon i Tuxedo Kamen. Do tego celu, zmodyfikował dalej Czarny Kryształ, by ten mógł przekształcać człowieka do Youma. Zamierzał użyć tej władzy, by przekształcić Naru w Youma, ale nie trafił w nią tylko w aktora przedstawiającego bohatera Redmana. Aktor został przekształcony w Youmę Akan, który wywołał zamieszanie dla krótki czas w parku tematycznym Dreamland.

Koniec Czarnego KryształuEdytuj

Jakiś czas później, Dark Endymion, któremu zrobiono pranie mózgu, zaproponował by połączyć byłych właścicieli Siedmiu Tęczowych Kryształów i by przez to utworzyć potężnego Youma. On użył Czarnego Kryształu, by uwięzić jego mieszkańców i odnosił sukces w chwytaniu Joego, Księdza, Yumemi Yumeno, Reiki Nishimury, Rhetta Butlera i w końcu Ryo Urawy. Jednakże, zanim on był w stanie, by schwytać dziadka Rei, Sailor Mercury wzięła kryształ i zniszczyła go, wypuszczając złapanych w pułapkę niewolników.[1]

Zobacz teżEdytuj

BiografiaEdytuj

  1. Artykuł pochodzi z WikiMoon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki