FANDOM

Czarodziejka z Saturna
Sailor Saturn
Sailor Saturn Manga.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act. 30
Odc. 125
Odc. 34 (SM Crystal)
Seiyū: Yūko Minaguchi
Yukiyo Fujii (SM Crystal)
Informacje
Przynależność: Księżycowe Królestwo, Kryształowe Tokio
Miejsce zamieszkania: Tokio
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Aliasy: Hotaru Tomoe
Formy: Czarodziejka z Saturna, Super Sailor Saturn, Księżniczka Saturn, Eternal Sailor Saturn
Tytuły: Bóstwo Zniszczenia (破滅の神), Wojowniczka Narodzin i Zniszczenia, Wojowniczka Ciszy
Powiązania: Solar System Sailor Senshi
Dane osobowe
Data urodzenia: 6 stycznia 1981
Wiek: 12, noworodek, 5, 13
Wzrost: 150 cm
Płeć: kobieta
Gatunek: człowiek
Grupa krwi: AB (strona oficjalna)[1]
0 (concept art)

Czarodziejka z Saturna (jap. セーラーサターン Sērā Satān, ang. Sailor Saturn) – bohaterka anime i mangi Czarodziejka z Księżyca stworzonej przez Naoko Takeuchi. Jest też jedną z czterech Czarodziejek Zewnętrznego Układu Słonecznego. Jej prawdziwą tożsamością jest Hotaru Tomoe.

Czarodziejka z Saturna posiada tak niesamowitą moc zniszczenia, że jej przebudzenia obawiały się Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto, ale użycie przez nią tych mocy w pełni mogłoby doprowadzić do jej śmierci. Niemniej jednak odegrała kluczową rolę w pokonaniu Bractwa Śmierci, a później stała się stałą towarzyszką innych wojowniczek Układu Słonecznego. Nosi broń zwaną Silence Glaive. Sama nazywa siebie Wojowniczką Narodzin i Zniszczenia (jap. 破滅と誕生の戦士) i Wojowniczką Ciszy (jap. 沈黙の戦士).

PostacieEdytuj

Sailor SaturnEdytuj

Sailor Saturn to najbardziej tajemnicza z wszystkich wojowniczek. Niewiele o niej wiadomo. Jest Wojowniczką Zniszczenia i Ruiny. Jej przebudzenie oznacza koniec świata.

W anime obudziła się pierwszy raz w serii S. Pozostałe Outer Senshi chciały ją zabić - nie mogły dopuścić by Ziemia została zniszczona. Nie udało im się, ponieważ Chibiusa ciągle wierzyła, że pod postacią Sailor Saturn (i później Mistress 9) kryje się prawdziwa Hotaru. Sailor Moon zaś mówiła, że pomimo, że Sailor Saturn ma moc by zniszczyć świat, to przecież nadal jest jedną z Sailor Senshi. Do końca wierzyła, że istnieje inna droga by pokonać wroga. W końcu Sailor Saturn zniszczyła Pharaoh 90. Sama przy tym zginęła – jednak Sailor Moon przywróciła ją do życia jako niemowlę.

W mandze Sailor Saturn przebudziła się jeszcze w okresie Srebrnego Millenium. Po wydarzeniach na Księżycu, opuściła Silence Glaive i tym samym zniszczyła królestwo Królowej SerenityKsiężycowe Królestwo.

Super Sailor SaturnEdytuj

Ponownie przebudziła się jako Super Sailor Saturn w pierwszej części serii Stars. Przemiana ta została ukazana w anime w kilku odcinkach. Było to częścią planu Galaxii - pragnęła ona zebrać wszystkie Gwiezdne Ziarna wojowniczek w całym wszechświecie. Gwiezdne Ziarno zostało zabrane Czarodziejce z Saturna przez Sailor Uranus i Sailor Neptune. Był to jedyny sposób by przechytrzyć Galaxię. Niestety i on nie powiódł się. Dwie wojowniczki zostały zabite.Po pokonaniu Chaosu przez Usagi Sailor Saturn odrodziła się razem z resztą wojowniczek.

Eternal Sailor SaturnEdytuj

Występuje tylko w mandze. Formę Eternal osiąga po pokonaniu Nehellenii. Podobnie jak innym wojowniczkom w razie potrzeby mogą jej wyrosnąć skrzydła, moc czarodziejki również ulega zwiększeniu.

Evil Sailor SaturnEdytuj

Wystąpiła tylko w mandze. Przymusowo dołączyła do Galaxii.

MusicaleEdytuj

W musicalach Sera Myu w jej rolę wcielały się: Keiko Takeda, Chihiro Imai, Asami Sanpei, Mao Mita, Mario Tomioka, Ayami Kakiuchi, Ruria Nakamura, Yui Iizuka, Eriko Funakoshi, Karin Takahashi, Mirai. Miała dwie piosenki image song: To a Brand-New World oraz The World Died Out.

KostiumEdytuj

Zobacz w osobnym artykule: Sailor fuku/Sailor Saturn.

MoceEdytuj

Kwestie transformacjiEdytuj

Sailor Saturn jest najrzadziej pojawiającą się wojowniczką w anime, a jej transformacja nigdy nie została tam pokazana.

Ataki i moce Edytuj

PrzedmiotyEdytuj

Zobacz w osobnym artykule: Przedmioty Sailor Saturn.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Profil Hotaru na oficjalnej stronie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki