Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Daimon

2956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Daimon egg.jpg

Jajko daimona

Daimony (jap. ダイモーン Daimōn) – potwory stworzone przez Bractwo Śmierci.

Pierwszym daimonem był Germatoid, który zaraził Profesora Sōichiego Tomoe. Obłąkany Profesor zamierzał znaleźć Święty Graal i ułatwić Pharaoh 90 przejście na Ziemię. Wyprodukował więcej jajek daimonów i zaczął eksperymentować.

W mandze daimony były istotami bez określonej postaci, wyglądały mniej więcej jak daimon, który zaatakował kiedy przebudziła się Sailor Uranus. Daimony rozwijały się w ludzkim nosicielu. W anime każdy daimon ma własny, indywidualny wygląd. Jest to zależne od przedmiotu z jakim połączyło się jego jajko. Każdy również ma na swoim ciele czarną gwiazdę, znak Bractwa Śmierci, który służył do wykradnięcia Kryształu Czystego Serca. Kiedy daimony odzywały się na końcu zdania powtarzały swoje imię lub jego zdrobnienie.

Daimony KaoliniteEdytuj

Daimony EudialEdytuj

Daimony MimeteEdytuj

Ep113 6.jpg

Nazwy daimonów z tej podgrupy, będącej pod bezpośrednią kontrolą Wiedźmy Mimete, mają na początku człon U, wywodzący się z japońskiego wyrazu „u” (jap. 鵜), który jest japońską nazwą rodzaju kormorany. Daimony te powstały w wyniku swoistej interpretacji rozkazu Mesjasza Ciszy, poczynionej przez profesora Tomoe. Nadał bowiem on tym daimonom umiejętność połykania kryształów serc, przypominającą sposób połowu ryb przez kormorany. Tematyka ta przewijała się w wielu sytuacjach. Opary, które towarzyszyły podczas fuzji jaja daimona z przedmiotem i jego wyjściu z walizki Mimete, przyjmowały formę kormorana. Również po pokonaniu takiego ddaimona, z pękniętego jaja wydobywał się duch w formie kormorana. Także symbole czarnej gwiazdy, znajdujące się na urządzeniach do produkcji daimonów i walizce Mimete, miały dodatkowo żółtą podobiznę kormorana.

Inne DaimonyEdytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki