FANDOM

Dead Scream
破滅喘鳴/デッド・スクリーム
Hametsu zeimei/Deddo Sukurīmu
Deadscream4
Wykonany przez: Czarodziejka z Plutona
Przedmiot(y): Garnet Rod
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 18
Anime: Odc. 112
Anime Crystal: Odc. 19
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...

Dead Scream (pl. Martwy krzyk) – atak Czarodziejki z Plutona. Po raz pierwszy został użyty w odc. 112 przeciwko daimonowi U-Estern.

Pierwsze animeEdytuj

Pluto dead scream animacja

Na początku, wokół Garnet Rod pojawia się fioletowy i szary dym. Sailor Pluto łapie swoją różdżkę i trzyma ją praworęką u góry, odwracając głowę od niej. Z Garnet Orb wychodzą czerwone błyskawice. Sailor Pluto ma zamknięte oczy. Wokół nadal unosi się szary i fioletowy dym. Przybliżenie na jej twarz, włosy targa wiatr. Słowo Dead wypowiada z zamkniętymi oczami ale tuż przed Scream otwiera je. Nagle dym i błyskawice zamieniają się w świetlistą kulę na końcu Garnet Rod. Sailor Pluto odrywa ręce od różdżki, przez chwilę kula unosi się powietrzu sama. Potem wojowniczka chwyta Garnet Rod, do kuli przybywają fioletowe kręgi światła, aż do momentu utworzenia pierścienia wokół kuli. Sailor Pluto szybko obraca się różdżką i celuje ze wroga. W tle przez cały czas fioletowe chmury.

Gry wideoEdytuj

Deam Scream został użyty w grze Sailor Moon S na 3DO oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen przez Sailor Pluto.

Dead scream (gra)

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

AtakEdytuj

Dead Scream (High Quality)00:11

Dead Scream (High Quality)

Dead Scream (Film Vasariel)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki