Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Death Reborn Revolution

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Death Reborn Revolution
死世界変革/デス・リボーン・レボリューション
Shi sekai henkaku/Desu Ribōn Reboryūshon
Death Reborn Revolution.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Saturna
Przedmiot(y): Silence Glaive
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 33

Death Reborn Revolution (pl. Rewolucja Śmierci i Odrodzenia) – atak Czarodziejki z Saturna używany przez nią w mandze i musicalach.

W mandze Edytuj

Dokładny efekt tego atak jest nieznany. Atak został pokazany na sześciu stronach mangi, na których masa wstążek zmaterializowała się znikąd, okręcając wokół Sailor Saturn i przedzierając się przez Pharaoh 90. Po tym jak wstążki go cięły, Pharaoh 90 wołał, że jego moc jest odbierana przez negatywną energię. Jednocześnie, ogromne ataki mocy tryskały z ziemi, niszcząc ruiny Akademii Nieskończoności i docierały do Galaktyki Tau zawieszonej w niebie. Jako że to miało miejsce po wypowiedzeniu zaklęcia przez Sailor Saturn, ale zanim całkowicie opuściła Silence Glaive, wydaje się to być częścią tego ataku.

Ten atak nie był jednak ostatecznym atakiem Sailor Saturn, który niszczył wszystko. Do tego Saturn potrzebowałaby opuścić Silence Glaive z zamiarem doprowadzenia do końca.

W musicalachEdytuj

Czarodziejka z Saturna również wykorzystywała ten atak na różne sposoby, kilka razy w musicalach. Na przykład, w Sailor Moon Sailor Stars wykonała go razem z atakiem Starlight Honeymoon Therapy Kiss Czarodziejki z Księżyca, aby ożywić Sailor Senshi zabite przez Sailor Galaxi. Po tym, jak przebudziła się w Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth, użyła go, aby doprowadzić do końca świata, pozostawiając żyjącą tylko Czarodziejkę z Księżyca.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki