FANDOM

Deep Aqua Mirror
ディープ・アクア・ミラー
Dīpu Akua Mirā
Deep Aqua Mirror (SMC).jpg
Polska nazwa: Zwierciadło Głębokich Wód
Używany przez: Sailor Neptune, Sailor Chibi Moon (manga)
Cel użycia: wykonanie ataku
Zwrot: Submarine Reflection
Submarine Mirror
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: Act 24
Anime: Odc. 110
Anime Crystal: Odc. 27

Deep Aqua Mirrortalizman należący do Czarodziejki z Neptuna. Używała go do przeprowadzenia ataku Submarine Reflection oraz żeby odsłonić prawdę.

W anime, Zwierciadło znaleziono zapieczętowane w Krysztale Czystego Serca Czarodziejki z Neptuna. Gdy Zwierciadło połączyło się z innymi talizmanami (Space Sword oraz Garnet Orb) powstał Święty Graal. W mandze Czarodziejka z Neptuna posiadała je już, gdy po raz pierwszy się pojawiła, a talizmany zamiast wezwania Świętego Graala, wezwały Czarodziejkę z Saturna.

Czarodziejka z Neptuna wypożyczyła zwierciadło Sailor Chibi Moon podczas łuku fabularnego Dream mangi. Sailor Chibi Moon później użyła je, aby poznać położenie Outer Senshi i za pomocą zaklęcia Submarine Mirror teleportowała się do nich.

CiekawostkiEdytuj

  • W musicalach uchwyt Zwierciadła miał małą szczelinę, w którą aktorka mogła wstawić swój palec, aby łatwiej je trzymać.
  • Trzy talizmany są oparte na trzech skarbach cesarskich Japonii. Mówi się, że lustro reprezentuje mądrość.
  • Zwierciadło wzorowane jest na lusterku zaprojektowanym przez rzeźbiarza i projektanta Alberta Mayera dla ówcześnie dobrze znanego niemieckiego przedsiębiorstwa Würtembergische Metalwarenfabrik. Przedsiębiorstwo owo na pocz. XX wieku było największym światowym wytwórcą i eksporterem wyrobów metalowych na użytek domowych.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki