FANDOM

Deep Aqua Mirror
ディープ・アクア・ミラー
Dīpu Akua Mirā
Deep Aqua Mirror (SMC)
Polska nazwa: Zwierciadło Głębokich Wód
Używany przez: Sailor Neptune;
Sailor Chibi Moon (manga)
Cel użycia: Atak
Zwrot: Submarine Reflection
Submarine Mirror (Sailor Chibi Moon)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 24
Anime: odc. 110
Anime Crystal: odc. 27

Deep Aqua Mirrortalizman należący do Czarodziejki z Neptuna. Używała go do przeprowadzenia ataku Submarine Reflection oraz żeby odsłonić prawdę.

MangaEdytuj

W mandze Czarodziejka z Neptuna posiadała je już, gdy po raz pierwszy się pojawiła, a talizmany zamiast wezwania Świętego Graala, wezwały Czarodziejkę z Saturna.

Czarodziejka z Neptuna wypożyczyła zwierciadło Sailor Chibi Moon podczas łuku fabularnego Dream mangi. Sailor Chibi Moon później użyła go, aby poznać położenie Outer Senshi i za pomocą zaklęcia Submarine Mirror teleportowała się do nich.

Pierwsze animeEdytuj

W anime Zwierciadło znaleziono zapieczętowane w Krysztale Czystego Serca Czarodziejki z Neptuna. Gdy Zwierciadło połączyło się z innymi talizmanami (Space Sword oraz Garnet Orb) powstał Święty Graal.

CiekawostkiEdytuj

Lustra WMF

Lustra projektu Alberta Mayera dla Württembergische Metallwarenfabrik

  • W pierwszym anime lustro nie posiadało zdolności do wyjawienia przeszłego życia danej osoby.
  • W musicalach uchwyt Zwierciadła miał małą szczelinę, w którą aktorka mogła wstawić swój palec, aby łatwiej je trzymać.
  • Trzy talizmany są oparte na trzech skarbach cesarskich Japonii. Mówi się, że lustro reprezentuje mądrość.
  • Zwierciadło wzorowane jest na lusterku zaprojektowanym przez rzeźbiarza i projektanta Alberta Mayera dla ówcześnie dobrze znanego niemieckiego przedsiębiorstwa Württembergische Metallwarenfabrik. Przedsiębiorstwo owo na początku XX wieku było największym światowym wytwórcą i eksporterem wyrobów metalowych na użytek domowy.

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal