FANDOM

Do Kanko
ド・カン子
Do Kanko
Do Kanko3.jpg
Przynależność: Cyrk Martwego Księżyca
Gatunek: Lemur
Płeć: Kobieta
Pan: Jastrzębie Oko
Śmierć: Atak Moon Gorgeous Meditation
Pierwsze wystąpienie: Odc. 130 (anime)
Seiyū: Akiko Hiramatsu

Do Kankolemur wezwany przez Jastrzębie Oko, pojawił się w 3 odcinku czwartego sezonu anime.

Tym razem ofiarą Amazońskiego Tria pada Ikuko Tsukino. Potwór zostaje wywołany przez Jastrzębie Oko do walki z Sailor Moon i Sailor Chibi Moon. Początkowo wojowniczki zostają uratowane przez Sailor Venus, ale później sprawy się komplikują. Wszystkich ratuje pojawienie się Pegaza. Do Kanko zostaje zniszczona atakiem Moon Gorgeous Meditation.

Jej strój jest wyjątkowo fantazyjny. Na jej wygląd składa się: przypominający głowicę pocisku hełm z wypustkami, fioletowy jednoczęściowy kostium kąpielowy, z dziwnym wzorkiem na brzuchu i stożkowatymi ochraniaczami na piersi. Do tego nieco podobne ochraniacze na biodrach i kolanach. Jako dodatki fioletowe bransolety na dłoniach i standardowo malunki na twarzy. Sama skóra jest bardzo blada, a włosy wyglądają jak zlepek piłek o miodowym kolorze. Dodatkowo na kostkach ma futerka. Jej oczy są prawdopodobnie koloru czarnego, a brwi ma wokół całej gałki ocznej.

Ciekawostka Edytuj

  • Jej imię pochodzi od japońskiego słowa dźwiękonaśladowczego „dokan” (jap. どかん, dźwięk głośnego wystrzału) oraz „ko” (jap. 子; w tym przypadku jako człon, często występujący w kobiecych imionach).

Galeria Edytuj

Wrogowie: Cyrk Martwego Księżyca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki