FANDOM

Dzięki Bunny Naru znów się uśmiecha
Logo ep26.jpg
なるちゃんに笑顔を!うさぎの友情
Naru-chan ni egao wo! Usagi no yūjō
Sezon: Sailor Moon
Reżyseria: Kunihiko Ikuhara
Scenariusz: Sukehiro Tomita
Premiera: 12 września 1992
Potwór: Boxy
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Czarodziejka z Jowisza
Następny: Chłopiec o niezwykłej mocy zakochany w Ami

Dzięki Bunny Naru znów się uśmiecha (jap. なるちゃんに笑顔を!うさぎの友情 Naru-chan ni egao wo! Usagi no yūjō, ang. Bring a Smile to Naru's Face! Usagi's Friendship) – 26 odcinek pierwszej serii anime, w którym pojawia się kolejny Tęczowy Kryształ oraz pozytywka Tuxedo Kamen. Jego premiera odbyła się w Japonii 12 września 1992 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Mamoru ma sen,w którym słyszy prośby tajemniczej dziewczyny o znalezienie Srebrnego Kryształu.

W Królestwie Ciemności generał Zoisite odnajduje kolejnego posiadacza tęczowego kryształu. To chrześcijański ksiądz.

W tym samym czasie Usagi i Umino próbują rozweselić Naru, która wciąż nie może poradzić sobie z bólem po stracie Nephrite'a. Był on bowiem jej pierwszą, prawdziwą miłością. Umino, jak to chłopak, nie potrafi należycie podnieść koleżanki na duchu. Wciąż schodzi na tematy delikatne i bolesne. Usagi złości się na niego i nie zwracając uwagi, że są to jego nieporadne próby pocieszenia Naru, chce zrobić mu krzywdę. W chwili gdy wściekłość Usagi sięga szczytu, Naru mówi, że pójdzie z przyjaciółmi na miasto. Usagi uznaje,że to dobry znak i bardzo się cieszy.

Luna zwołuje naradę wojowniczek. Prosi by dały Usagi szansę jako liderce i opowiada im czym dokładnie jest Srebrny Kryształ. Tylko Makoto postanawia zaakceptować, że to właśnie Usagi ma szczególną rolę przywódczyni i kontaktuje się z nią, mówiąc by przyszła na ich ważne spotkanie. Usagi jak zwykle beztrosko odpowiada, że idzie z przyjaciółmi coś przekąsić i nacieszyć się smakiem dobrych lodów. Cena tych rzeczy okazuje się tak wysoka, że dziewczynom i Lunie opadają szczęki. Okazuje się jednak,że zabawa nie jest tak wyśmienita.

Usagi i spółka nie idą na jedzonko tylko na... cmentarz! Naru chce bowiem poszukać wsparcia u księdza. Oczywiście generał Zoisite wykorzystuje ten moment i odbiera księdzu Tęczowy Kryształ. Po cennym przedmiocie ślad jednak zaginął. Ksiądz zaś zmienia się w potwora. Naru wpada w szał, gdyż widzi tego, który odebrał jej ukochanego. Usagi wie, że musi stać się Sailor Moon.

Niestety już po chwili zostaje zaatakowana. Z opresji ratuje ją Tuxedo Mask. Pojawia się także Makoto. Dzięki wsparciu dwóch sprzymierzeńców,Czarodziejka z Księżyca może użyć swojej mocy, by uzdrowić demona. Ksiądz odzyskuje swą prawdziwą postać. Umino również bohatersko się zachował, ratując Naru.

Tuxedo Mask zabiera kryształ. Usagi zauważa zgubioną przez niego pozytywkę i cieszy się z tego, że ją znalazła. Nie zwraca uwagi na Lunę, która oburza się, że dziewczyna nie zajmuje się szukaniem Tęczowego Kryształu.

Naru uśmiecha się po raz pierwszy od długiego czasu i opatruje Umino, który został lekko ranny w rękę, podczas osłaniania dziewczynki. Po raz kolejny przygody naszych bohaterów mają szczęśliwy finał.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Pierwszy polski tytuł odcinka to Naru znów się uśmiecha (Polsat).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki