FANDOM

Eternal Tiare
エターナル・ティアル
Etānaru Tiaru
Eternal Tiare (anime).jpg
Polska nazwa: Księżycowe Berło Wieczności
Używany przez: Sailor Moon; Sailor Chibi Moon, Nowa Królowa Serenity (tylko manga)
Cel użycia: atak
Zwrot: Starlight Honeymoon Therapy Kiss; Silver Moon Crystal Power Therapy Kiss, Starlight Honeymoon Double Therapy Kiss (tylko manga), Moon Gorgeous Double Meditation (tylko musicale)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: Act 42
Anime: Odc. 167

Eternal Tiare – broń, którą Czarodziejka z Księżyca otrzymała po osiągnięciu formy Eternal. Berło było używane do wykonania ataków Starlight Honeymoon Therapy Kiss i Silver Moon Crystal Power Therapy Kiss.

AnimeEdytuj

Pojawia się z początkiem serii Sailor Stars. Kiedy Super Sailor Moon z pomocą pozostałych wojowniczek przemieniła się w Eternal Sailor Moon, Kaleido Moon Scope przemienił się razem z nią i stał się Eternal Tiare. Udoskonalone berło pozwala wykonać atak Silver Moon Crystal Power Kiss. Berło zostało później zniszczone przez Galaxię, ale po jej pokonaniu zostało odtworzone.

Eternal Tiare stawała się Moon Power Tiare po połączeniu z Holy Moon Cálice. Kielich nigdy nie został nazwany w serii i nie odegrał żadnej roli poza atakiem.

MangaEdytuj

W mandze Eternal Tiare pojawiła się, kiedy Usagi zdobyła moc transformacji w formę „Eternal” i nie była ulepszona. W 50 akcie została złamana podczas walki Sailor Moon z Sailor Senshi będącymi pod kontrolą Sailor Galaxii, ale odtworzyła je krótko potem bez widocznej trudności.

W ostatniej części Ilustrowanego pamiętnika Chibiusy pokazane jest, że Sailor Chibi Moon posiadała własną Eternal Tiare. Chibi Moon i Moon użyły swych bereł do wykonania ataku Starlight Honeymoon Double Therapy Kiss. Jednakże nigdy nie została ona pokazana z nim w trakcie głównej fabuły.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki