FANDOM

Eudial
Eudial manga
Pierwsze wystąpienie: Act 24 (manga)
(102) 103 odc. (anime)
Odc. 28 (SM Crystal)
Seiyū: Maria Kawamura
Chiaki Takahashi (SM Crystal)
Informacje
Przynależność: Bractwo Śmierci
Miejsce zamieszkania: Laboratorium Witches 5 (prawdopodobnie w Tokio)
Zawód/zajęcie: Witches 5
Aliasy: Yūko Arimura (jap. 有村ゆうこ Arimura Yūko)
Powiązania: Profesor Tomoe, Witches 5
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Humanoid
Daimon (manga)

Eudial (jap. ユージアル Yūjiaru) – pierwsza członkini Witches 5, która pojawiła się w sezonie Sailor Moon S anime i w mandze. Wykazała się ogromnym doświadczeniem w programowaniu komputerowym i w tworzeniu broni. Jej moce były oparte na ogniu.

AnimeEdytuj

Pierwsza z wiedźm, która przyjmuje misję odnalezienia Talizmanów po śmierci Kaolinite. Jest bardzo pomysłowa i sprytna. W poszukiwaniu celów posługuje się specjalnie opracowanym przez siebie programem komputerowym, który wyszukuje ludzi o czystych sercach. Odbiera im czyste serca za pomocą specjalnego karabinu. Niestety jej misje to porażki. Mimo sporego zaangażowania i pomysłowości nie doceniała jednak Czarodziejek. Popełniała błędy nie uczestnicząc w walkach z nimi, zostawiając jedynie daimony, aby te walczyły z nimi. Żadna z jej ofiar nie była nosicielem Talizmanu. Koniec końców jednak odkrywa, że to Sailor Uranus i Sailor Neptune posiadają Talizmany i nawet im odbiera im je. Jednakże jej starania niweczą Czarodziejki. Przegrywa i ginie wyeliminowana przez zazdrosną koleżankę Mimete.

MangaEdytuj

W mandze Eudial, jako Yūko Arimura, prowadziła w Akademii Nieskończoności zajęcia z filozofii. Towarzyszyła swoim uczniom podczas obozu szkolnego na Górze M, kiedy to przypadkowo w tym samym czasie cztery wojowniczki odwiedzały w pobliżu Rei na jej własnym obozie szkoleniowym.

Nocą, Eudial prowadziła swoich uczniów w specjalnym rytuale, w którym zamierzała poświęcić ich dusze dla swojego mistrza, Pharaoh 90. Szczęśliwie Sailor Mars i Sailor Jupiter odkryły ją i przerwały rytuał. Gdy Eudial została uderzony atakiem Mars Snake Fire, przekształciła się w prawdziwą postać daimona przypominającą gorgonę i ostatecznie została zabita przez Sailor Moon.

Eudial została na krótko wskrzeszona przez Kaolinite w 31 akcie wraz z innymi wiedźmami, i zaatakowała Sailor Mars. Została zabita ponownie przez Sailor Pluto i Sailor Neptune.

Jest wiedźmą poziomu 78 i członkinią Witches 5 i była znana jako wojowniczka ognia. W mandze Eudial została określona jako przeciwniczka Czarodziejki z Marsa. Choć nigdy nie używała go w mandze, to w Materials Collection wspomniano, że jej najsilniejszym atakiem był Fire Buster.

Musicale Edytuj

Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth Edytuj

W tym musicalu Eudial odgrywała rolę podobną do mangowej – była doskonałym daimonem stworzonym przez profesora Tomoe, ale jej osobowość odpowiadała tej przedstawionej w anime. W jej rolę wcieliła w obu musicalach się Hitomi Tsumura.

Un Nouveau Voyage Edytuj

W tym musicalu w rolę Eudial wcieliła się Saya Chinen.

MoceEdytuj

W anime do wydobywania kryształów Czystego Serca używała broni zdobywczej.

AtakiEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

Imię Eudial od minerału eudialitu – minerału z grupy krzemianów. Nazwa minerału pochodzi od złożenia dwóch greckich słów eu = dobrze i dialitos = rozkładalny, co nawiązuje do łatwości rozpuszczenia tego minerału w kwasach. Potocznie eudialit nazywa się krwią północy. Kiedy przedstawia się jako studentka nazywa siebie Yūko Arimura. To imię jest "anagramem" imienia Eudial.

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki