FANDOM

Fiore
Fiore
Pierwsze wystąpienie: Sailor Moon R: The Movie
Seiyū: Hikaru Midorikawa (dorosły), Tomoko Maruo (dziecko)
Informacje
Miejsce zamieszkania: Asteroida, Tokio (przez krótki czas)
Powiązania: Mamoru Chiba, Xenian Flower
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Kosmita

Fiore (jap. フィオレ) – postać pojawiająca się tylko w filmie Sailor Moon R: The Movie. Był jednym z głównych wrogów.

Jego umysł zawładnięty jest przez Xenian Flower. Jako mały chłopiec dostaje od swojego przyjaciela czerwoną różę. Tym przyjacielem okazuje się Mamoru Chiba, któremu składa obietnicę, że znajdzie dla niego najpiękniejszy kwiat z całego wszechświata. Błąkając się w samotności po kosmosie, trafia na zniszczoną planetę, na której znajduje się Xenian Flower. Fiore uznaje, że znalazł odpowiedni kwiat i wraca na Ziemię. Zawładnięty przez złowieszczą roślinę, chce zabić Senshi i zemścić się na Ziemianach, którzy, jego zdaniem, zostawili Mamoru kiedy był mały, lecz dobro Usagi zwycięża - Fiore wydostaje się z pod wpływu Xeniana i odchodzi w nieznane.

Wygląd Fiore (długie zielone włosy z różowymi pasemkami, zielona skóra i charakterystyczny strój z niebieskim klejnotem pod szyją) jak i sposób walki dobitnie świadczą o tym, że Fiore należy do grona kosmitów powiązanych drzewem Makaiju, tak jak Ail i Ann. Sam Fiore jednak nie wydaje się mieć na ten temat żadnych wspomnień ani żadna informacja na ten temat nie jest nigdzie podana. Nie jest wiadomo kiedy i jak opuścił rodzinne drzewo, ani czy kiedykolwiek później spotkał się ze swymi pobratymcami.

CiekawostkiEdytuj

  • „Fiore” w języku włoskim oznacza „kwiat”.
  • Fiore fizycznie przypomina Aila i An, co pobudziło fanów do spekulacji nad tym, czy jest on jednym z tego samego gatunku. Podobnie jak Ail i An stara się dostosować do ekosystemu Ziemi, choć Ail i An byli pozornie zależni od Makaiju, a Fiore wydaje się nie mieć takiego ograniczenia. Fiore i Ail dzielą tego samego seiyū (Hikaru Midorikawa), a Kunihiko Ikuhara skomentował w albumie wydanym do filmu, że jego pełnym imieniem powinno być „Fioreail” (jap. フィオリエイル Fiorieiru), prowokując dalsze spekulacje na temat pokrewieństwa Fiore'a i Aila.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki