Fire Soul
ファイヤー・ソウル
Faiyā Sōru
Fires2.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Marsa
Pierwsze użycie w:
Anime: Odc. 10
Sera Myu: Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku

Fire Soul (pl. Dusza Ognia) – pierwszy atak Czarodziejki z Marsa z anime. Był używany przez nią również w musicalach oraz grach wideo.

AnimeEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w 10 odcinku anime. Kiedy się przebudziła i przekształciła po raz pierwszy w Sailor Mars, użyła Fire Soul, aby pokonać Kigaan, youme Jadeite'a porywającą młode dziewczęta jeżdżące autobusem z Hikawa Shrine.

Na początku widzimy Senshi jak robi kilka obrotów i składa ręce tak, że palce wskazujące pozostają proste (pierwszy gest „kuji”). Ognista kula tworzy się na końcach jej palców, którą ona potem wystrzela do przodu, zabijając lub raniąc jej wroga.

Fire Soul animacja.gif

Czasami Sailor Mars łączyła Fire Soul z atakiem innej Wojowniczki, jak np. w odcinkach 11 i 24, gdzie został on połączony z działaniem Moon Tiara Action Czarodziejki z Księżyca, w odcinku 21 został połączony z Moon Tiara Action i Sabão Spray, w odcinku 36 został połączony z Supreme Thunder Czarodziejki z Jowisza, a w odcinku 48 został połączony z Crescent Beam Czarodziejki z Wenus.

Gry wideoEdytuj

Atak pojawił się w wielu grach wideo w tym Sailor Moon na Super Famicom, grze na automat Sailor Moon oraz Sailor Moon: Another Story.

Więcej z Fandomu