FANDOM

Fire Soul Bird
ファイヤー・ソウル・バード
Faiyā Sōru Bādo
Fire soul bird2
Wykonany przez: Czarodziejka z Marsa
Przedmiot(y): Ofuda
Pierwsze użycie w:
Anime: Odc. 54

Fire Soul Bird (pl. Ptak duszy ognia) – pierwszy atak Czarodziejki z Marsa z anime będący ulepszeniem ataku Fire Soul. Był używany przez nią również w grach wideo.

AnimeEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w 54 odcinku anime po tym jak cardian Seiren zniszczył jej cenne nuty. Najpierw próbowała zaatakować Fire Soul, ale wodny atak Seiren ugasił płomienie, zanim ją dosięgły. Ulepszony Fire Soul Bird przedarł się przez wodę i uderzył w cardiana, uwalniając zebraną przez nią energię.

Fire Soul Bird animacja

Aby wykonać ten atak Czarodziejka intonuje trzymając pergamin ofuda przed sobą, a następnie wyrzuca go i wykrzykuje zaklęcie uwalniając ognistą kulę z palców wskazujących. Ogień następnie zapala ofudę i przyjmuje kształt lecącego ptaka, który przypomina feniksa.

Atak ten został użyty ponownie w 59 odcinku, w którym Wojowniczka użyła go przeciwko Ail i An. Wtedy przeprowadziła atak bez intonowania i okazał się nie być wystarczająco silny, aby pokonać tarczę energii obu kosmitów.

Gry wideoEdytuj

Atak pojawił się w wielu grach wideo w tym Sailor Moon R, Sailor Moon: Another Story oraz Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen.

Fire soul bird (gra)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki