Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Gesen

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Gesen
ゲーセーン
Gēsēn
Gesen.jpg
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: mężczyzna
Pan: Zoisite
Śmierć: Atak Moon Healing Escalation (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 25 (anime)
Seiyū: Masaaki Ōkura

Gesenyouma, jeden z Siedmiu Wielkich Demonów, który pojawił się w 25 odcinku pierwszego sezonu anime. Odrodził się na Ziemi jako Crane Game Joe. Został uwolniony po tym, jak Zoisite wyciągnął czerwony Kryształ z jego ciała.

Za czasów Srebrnego Milenium Gesen służył Królowej Metarii. Jako jeden z Siedmiu Wielkich Demonów był jednym z najpotężniejszych potworów Królestwa Ciemności. Brał udział w ataku Metarii na Księżyc, ale zginął wraz z resztą Królestwa, kiedy Królowa Serenity użyła Srebrnego Kryształu przeciwko ich armii. Gesen nie zniknął całkowicie – Srebrny Kryształ zneutralizował złą moc zapieczętowując jego moc w kawałki kryształów znanych jako Tęczowe Kryształy. Dusze Siedmiu Wielkich Demonów zostały wysłane do przeszłości, by mogły odrodzić się jako ludzie.

Gesen odrodził się w XX wieku w Japonii jako człowiek o imieniu Joe, który był znany ze swoich niezwykłych umiejętności w automatach do gier z chwytakiem.

Gesen.gif

Miał czerwony skafander z uzbrojeniem w białym kolorze. Sailor Jupiter chciała użyć swojego ataku przeciwko niemu, ale Sailor Moon ją powstrzymała. Problem rozwiązała Luna, dając Usagi Księżycową Pałeczkę. Dziewczyna użyła jej, by uzdrowić chłopaka. Lalkarz wrócił do swojego dawnego wyglądu i przestał walczyć przeciwko wojowniczkom.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię pochodzi od skrótu Gēsen używanego w Japonii na określenie Centrum Gier (ang. game center).
  • Youma pojawiła się w grze Sailor Moon: Another Story.
Wrogowie: Królestwo Ciemności

Więcej z Fandomu

Losowa wiki