FANDOM

Ten artykuł jest zbyt krótki. Jeśli możesz - rozbuduj go!
197.jpg

Zapowiedź odcinka

Logo ep197.jpg

Tytuł japoński

Groźba zagłady(Ginga no shihaisha Galaxia no kyoui)- 197 odcinek anime, w którym ginie Sailor Saturn z ręki Urana i Neptuna. Jego data esmisji w japonii odbyła się 18.01.1997.

Opis Edytuj

Galaxia pokazuje zrozpaczonej Usagi swoją kolekcję Gwiezdnych Ziaren. Potem pokazuje jej chwilę, w której odebrała je Mamoru. Czarodziejka z Księżyca zanosi się płaczem. Galaxia szykuje się, by zdobyć także Ziarno Sailor Moon. Ta pogrążona w rozpaczy, nie zważa na poczynania przeciwniczki i w ostatniej chwili zostaje osłonięta przez Sailor Star Fighter. Pojawia się różowe światło w kształcie serca. Czarodziejki zostają przeniesione gdzieś indziej. Galaxia przez chwilę denerwuje się, że ktoś pokrzyżował jej plany, ale już po chwili stwierdza, że cała galaktyka należy do niej i uśmiecha się. Miasto pogrąża się w agonii. Czarodziejka z Saturna pyta, czy Czarodziejka z Księżyca się obudziła. Ta chce wiedzieć, gdzie się znajduje. Sailor Pluto wyjaśnia, że są w stacji telewizyjnej Jinga. Czarodziejka z Księżyca zadaje kolejne pytania. Jest zupełnie oszołomiona. Nagle uświadamia sobie, że to nie był sen. Straciła Mamoru i przyjaciółki. Płacze, ale Uran mówi, że to nie czas na sentymenty. Chce razem z Neptunem załatwić sprawę na własną rękę. Gwiezdna Czarodziejka Walki chce pójść z nimi, ale Neptun się nie zgadza. Mówi, że Fighter jest ranna i wcale by im nie pomogła. Potem Pluton pociesza Sailor Moon i podaje jej śpiącą Chibi Chibi. Chwilę później wybiega na zewnątrz razem z Saturnem. Rozlega się dziwny huk, który nie wróży niczego dobrego. W pomieszczeniu zostaje jedynie Sailor Moon, Sailor Starlights oraz mała Chibi Chibi. Neptun i Uran toczą we tym czasie ryzykowną walkę z Galaxią. Michiru używa ataku "Wzburzone Fale Oceanu". Nie robi nim na Galaxii najmniejszego wrażenia. Przeciwniczka każe dziewczynom walczyć na poważnie. Zdenerwowana Czarodziejka z Urana wykorzystuje swój miecz, by zadać kobiecie cios. Niestety bez skutku. Zostaje odepchnięta, ale stwierdza, że nie straciła formy i przekonuje Czarodziejkę z Neptuna, że ma jeszcze asa w rękawie. Jednak Galaxia zapowiada, iż pośle wojowniczki do piekła. Atakuje potężnym zaklęciem. Wtedy rozlega się krzyk brzmiący jak "Mur Milczenia". To Czarodziejka z Saturna! Stworzyła tarczę, dzięki której osłoniła Sailor Uranus i Sailor Neptune. Galaxia dziwi się kim jest tajemnicza wojowniczka. Ta przedstawia się, po czym nakazuje przeciwniczce zostawić tę planetę w spokoju. Nadchodzi także Czarodziejka z Plutona i mówi Galaxii, że będzie z nią walczyć. Galaxia wydaje się z tego cieszyć. Tymczasem w innym wymiarze Gwiezdne Czarodziejki i Usagi są zamyślone. Chibi Chibi budzi się i rozgląda po pomieszczeniu. Czarodziejki mówią, że to gorzej dla niej, bo będzie musiała oglądać ponurą rzeczywistość, ale po chwili przypominają sobie, że nie mogą się poddać. Sailor Star Fighter namawia towarzyszki do ponownej walki. Dziewczyny wstają. Uznają, że nie chcą więcej patrzeć jak komuś dzieje się krzywda. Chibi Chibi macha do nich przyjaźnie. Tymczasem Uran, Neptun, Pluton i Saturn walczą z Galaxią. Haruka i Hotaru atakują jednocześnie, jednak bez większego rezultatu. Galaxia śmieje się, że nawet gdyby było ich kilka tuzinów, nie uda im się do niej zbliżyć. Hotaru zamierza odwołać się do ostatecznych mocy i użyć swojej potęgi destrukcji, by wyeliminować przeciwniczkę. Wtedy Galaxia mówi, że to dzięki niej zarówno Hotaru jak i Nehellenia ponownie się przebudziły. Kobieta wykorzystując zdumienie wojowniczek atakuje je. Kobieta daje dziewczynom propozycję: albo oddadzą jej Gwiezdne Ziarna i zginą, albo będą jej służyć. Pokazuje im bransolety, dzięki którym mogą żyć bez Gwiezdnych Ziaren. Czarodziejka z Plutona mówi, że woli umrzeć niż służyć Galaxii. Saturn się z tym zgadza. Sailor Uranus zaś wydaje się być zadowolona z tej propozycji. Pluton ma do niej pretensje, ale Neptun mówi, że zgodzi się na wszystko byle tylko być z Haruką. Hotaru próbuje przemówić towarzyszkom do sumienia, jednak wydaje się, że nic nie wskóra. Galaxia daje Haruce i Michiru bransolety, biorąc w zamian ich Gwiezdne Ziarna. Czarodziejka z Plutona i Saturna patrzą ze smutkiem na zdradę ich przyjaciółek. Galaxia mówi Haruce i Michiru, by odebrały Hotaru oraz Setsunie ich Gwiezdne Ziarna i tym samym udowodniły swoją wierność. Galaxia stwierdza, że uwielbia patrzeć, jak wojowniczki, które miały kiedyś wspólne cele, teraz giną w bratobójczej walce. Uran i Neptun atakują swoje byłe koleżanki. Saturn wraz z Plutonem zamykają oczy, czekając na okrutny wyrok. Rozbłyska żółte światło. W tym momencie do pomieszczenia wbiega Sailor Moon z Chibi Chibi na rękach. Za nią stoją Gwiezdne Czarodziejki. Nasze bohaterki są świadkami akurat tej sceny w której Pluton i Saturn zanikają po odebraniu im Ziaren. Sailor Moon nachyla się nad przyjaciółkami i z rozpaczą przygląda się ich końcowi. Dziewczyny proszą, by Czarodziejka się nie poddawała, po czym rozpływają się we mgle. Sailor Moon płacze. Galaxia oznajmia, że czekała na Czarodziejkę z Księżyca. Sailor Moon i Sailor Starlights odkrywają haniebną zdradę Urana i Neptuna. Teraz są zmuszone walczyć przeciwko nim.

|
197.mkv snapshot 02.31 -2010.03.10 14.34.48-.jpg

Scena z odcinka

||
017.jpg

Scena z odcinka

||
197.mkv snapshot 06.47 -2010.03.10 14.35.38-.jpg

Scena z odcinka

||
077.jpg

Scena z odcinka

197.mkv snapshot 10.31 -2010.03.10 14.36.26-.jpg

Scena z odcinka

197.mkv snapshot 18.35 -2010.03.10 14.37.18-.jpg

Scena z odcinka

128.jpg

Scena z odcinka

195screen.jpg

Scena z odcinka

Nawigacja odcinków
(Lista odcinków)
Poprzedni:
196
Seria
Sailor Moon Sailor Stars
Następny:
198

Więcej z Fandomu

Losowa wiki