FANDOM

Gry z serii Sailor Moon powstały na podstawie mangi i anime. Większość z nich została wydana w latach 90. Niemal wszystkie zostały wydane jedynie w Japonii, oprócz Bishōjo Senshi Sailor Moon na Super Famicom przetłumaczonej oficjalnie na francuski i wydanej we Francji przez Bandai S.A.

Wydano 35 oficjalnych gier osadzonych w uniwersum Sailor Moon oraz trzy gry, w których postaci z Sailor Moon występowały razem z postaciami z innych anime. Najlepszy okres świata gier wideo przypadł na czas, kiedy powstawały manga i anime, tłumaczy to zatem dużą różnorodność systemów, na które powstawały gry.

Niektóre gry zostały nieoficjalnie przetłumaczone na język angielski przez fanów (jak na przykład Sailor Moon: Another Story). Wszystkie trzy gry na PC zostały wyprodukowane poza Japonią przez amerykańskie (3D Adventure and Colorforms) i niemieckie (Horoskop & Games) firmy.

16 marca 2011 roku, Namco Bandai Games Europe oficjalnie wydało Sailor Moon: La Luna Splende na Nintendo DS.

Gra na komórki, Sailor Moon Drops, została wydana w Japonii we wrześniu 2015 roku, natomiast angielska wersja została wydana w kwietniu 2016 roku.

Lista gier Edytuj

Automaty do gry Edytuj

Systemy NintendoEdytuj

Systemy SegaEdytuj

PlaystationEdytuj

PC EngineEdytuj

PlaydiaEdytuj

PCEdytuj

Inne systemyEdytuj

iOS/Android Edytuj

Sailor Moon Drops Logo

Gry non-Sailor Moon (z postaciami z Sailor Moon)Edytuj

LinkiEdytuj

Strony, z których można ściągnąć gry: