FANDOM

Holy Moon Cálice
ホーリー・ムーン・カリス
Hōrī Mūn Karisu
Calice
Polska nazwa: Tęczowy Puchar Księżyca
Forma przedmiotu: puderniczka
Używany przez: Usagi Tsukino
Cel użycia: Transformacja w Eternal Sailor Moon (manga)
atak (anime)
Zwrot: Silver Moon Crystal Power, Make Up (manga)
Silver Moon Crystal Power Kiss (anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 41
Anime: Odc. 187

Holy Moon Cálice (pl. Święty Kielich Księżyca) – przedmiot należący do Czarodziejki z Księżyca, który miał różne pochodzenie i funkcje w mandze i anime.

MangaEdytuj

Holy Moon Calice (manga)

W mandze puchar był ulepszeniem Świętego Graala. Pierwszy raz pojawił się w akcie 42, kiedy to wszystkie Sailor Senshi skierowały moc swoich zamków do Sailor Moon, aby umożliwić jej przemianę w formę Eternal. Później Usagi zawsze używała go do przemiany w wojowniczkę.

Anime Edytuj

Holy Moon Cálice pojawił się po raz pierwszy w odcinku 187 po połączeniu mocy Sailor Chibi Chibi i Eternal Sailor Moon. Puchar w połączeniu z Berłem Wieczności zwiększał jego moc i umożliwia atak Silver Moon Crystal Power Kiss!.

Przedmiot ten w anime nie został nigdy nazwany. Pojawiał się zawsze podczas ostatecznego ataku czarodziejki i był przyczepiony u dołu Eternal Tiare. Tee wydłużone berło otrzymało nazwę Moon Power Tiare.

CiekawostkaEdytuj

  • Nazwa „Holy Moon Cálice” jest nazwą zabawki sprzedawanej przez firmę Bandai (japońską firmę produkującą zabawki); w mandze przedmiot ten nadal był nazywany jako „Święty Graal” (jap. 聖杯).
  • Nazwa Rainbow Moon Calice została nadana temu przedmiotowi przez fanów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki