FANDOM

Hyperspatial Sphere Generate
超次元空間現出
Chō jigen kūkan genshutsu
Hyperspacecrystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Gogle Merkurego
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 11
Anime Crystal: odc. 12

Hyperspatial Sphere Generate – atak Czarodziejki z Merkurego. Został użyty tylko w mandze i anime Sailor Moon Crystal.

Ten atak został użyty przez nią tylko raz, w akcie 11 mangi i odcinku 12 drugiego anime, aby chronić Game Center Crown przed zniszczeniem. Nie wiadomo, jak dokładnie działał ten atak, lecz wydawał się zniekształcać przestrzeń wokół Sailor Mercury tworząc „barierę” odcinającą Senshi od reszty świata.

W przedrukowanym (shinsōban) wydaniu mangi, Czarodziejka miała trochę inną pozę podczas wykonywania tego ataku niż w oryginalnym wydaniu mangi.

CiekawostkiEdytuj

  • Polskie tłumaczenie oryginalnej nazwy ataku to Pojawienie się ultra-wymiarowej przestrzeni.
  • W pierwszym angielskim tłumaczeniu oryginalnego wydania mangi przez Mixx nazwa ataku brzmiała Hyperspace Area Formation. Natomiast w tłumaczeniu na angielski przedrukowanego wydania mangi przez Kodansha USA, podano nazwę właśnie Hyperspatial Sphere Generate.
  • Inne nazwy tego ataku – Super Dementional Space Disturbance i Super-Dimensional Space Emergence – są często spotykane w fanowskich tłumaczeniach mangi.

GaleriaEdytuj