FANDOM

Jupiter Crystal Power, Make Up
Jupiter crystal power make up4
ジュピター・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Jupitā Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Jupiter Crystal (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 37 (Super)
Act 42 (Eternal)
Anime: 154 odc.

Jupiter Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Jowisza, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Makoto Kino do przemiany w Super Sailor Jupiter w anime, a czwarta w mandze. Transformacja była używana przez Makoto w odcinkach 154-196.

Transformacja ta jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Makoto z tylko niewielkimi zmianami.

AnimeEdytuj

Symbol Jowisza łączy się z wieńcem i zostaje zamknięty w zielonej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Makoto wykrzykuje słowa Jupiter Crystal Power, Make Up!. Symbol Jowisza na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Makoto tworzy wokół siebie różdżką wstęgę za pomocą błyskawic i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Błyskawice tworzą wokół niej pierścienie i przylegają do ciała. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Super Saillor Jupiter obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się Wieniec Jowisza.

JupiterCrystalPower animacja

MangaEdytuj

W mandze transformacja przebiegała inaczej. Makoto zamiast Crystal Change Rod do przemiany używała Kryształu Jowisza. Sam strój czarodziejki wyglądał również inaczej. Przemieniała się w Super Sailor Jupiter, a później w Eternal Sailor Jupiter.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki