Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Jupiter Crystal Power, Make Up

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jupiter Crystal Power, Make Up
Jupiter crystal power make up4.png
ジュピター・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Jupitā Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Jupiter Crystal (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 37 (Super)
Act 42 (Eternal)
Anime: 154 odc.

Jupiter Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Jowisza, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Makoto Kino do przemiany w Super Sailor Jupiter w anime, a czwarta w mandze. Transformacja była używana przez Makoto w odcinkach 154-196.

Transformacja ta jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Makoto z tylko niewielkimi zmianami.

AnimeEdytuj

Symbol Jowisza łączy się z wieńcem i zostaje zamknięty w zielonej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Makoto wykrzykuje słowa Jupiter Crystal Power, Make Up!. Symbol Jowisza na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Makoto tworzy wokół siebie różdżką wstęgę za pomocą błyskawic i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Błyskawice tworzą wokół niej pierścienie i przylegają do ciała. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Super Saillor Jupiter obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się Wieniec Jowisza.

JupiterCrystalPower animacja.gif

MangaEdytuj

W mandze transformacja przebiegała inaczej. Makoto zamiast Crystal Change Rod do przemiany używała Kryształu Jowisza. Sam strój czarodziejki wyglądał również inaczej. Przemieniała się w Super Sailor Jupiter, a później w Eternal Sailor Jupiter.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki