FANDOM

Jupiter Power, Make Up
Jupiter power make up.jpg
ジュピター・パワー・メイク・アップ
Jupitā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Transformation Pen (anime i manga)
Jewelry Star Bracelet (PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 10
Anime: 25 odc.
Anime Crystal: 5 odc.
PGSM: Act. 6

Jupiter Power, Make Up (pl. Potęgo Jowisza, Przemień Mnie!) – pierwsza kwestia użyta przez Makoto Kino do przemiany w Sailor Jupiter w anime, mandze, oraz jedyna w Pretty Guardian Sailor Moon.

AnimeEdytuj

Makoto podnosi Pióro Transformacji i wykrzykuje słowa Jupiter Power, Make Up. Znak planety Jowisz na końcu pióra zaczyna świecić i się obracać i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie za pomocą błyskawic wstęgę. Następnie widzimy ją od tyłu. Błyskawice tworzą wokół niej pierścienie i przylegają do ciała. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Jowisza robi kilka obrotów i staje w charakterystycznej dla niej pozie.

JupiterPower animacja.gif

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Po wypowiedzeniu kwestii przemiany jej Silver Bracelet przemienia się w Jewelry Star Bracelet, a kamienie zaczynają świecić. Krzyżuje ręce, a jej paznokcie zmieniają kolor na zielony. Następnie robi zamach ręką nad głową, a jej włosy zostają spięte i pofalowane, pojawił się jej trykot. Potem obraca się jak otaczają ją błyskawice, a po kolejnym rozbłysku pojawiają się jej spódniczka, kołnierz, kokarda oraz opaska na szyję, a po tym jak się obróciła dwie wstążki uformowały tylną kokardę. Potem wyskoczył, a piorun stworzył jej buty. Następnie złożyła i rozłożyła ręce, a piorun stworzył rękawiczki i kolczyki. Przesunęła ręką po talii tworząc pas z kulką potpourri. Powoli przesuwa ręką przed twarzą i pojawia się jej tiara. Na końcu przyjmuje jej końcową pozę.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon CrystalEdytuj

Transformacja w animeEdytuj

Sailor Jupiter's First Transformation00:24

Sailor Jupiter's First Transformation

Sailor Jupiter Transformation00:51

Sailor Jupiter Transformation

Więcej z Fandomu

Losowa wiki