FANDOM

Jupiter Star Power, Make Up
Jupiter star power make up4
ジュピター・スター・パワー・メイク・アップ
Jupitā Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 15
Anime: 65 odc.
Anime Crystal: Odc. 15

Jupiter Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Jowisza, Przemień Mnie!) – druga kwestia użyta przez Makoto Kino do przemiany w Sailor Jupiter w obu anime i mandze. Transformacja była używana przez Makoto w odcinkach 65-151.

Transformacja ta jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji Makoto z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Jowisza, który pojawił się za nią na koniec transformacji.

AnimeEdytuj

W tej transformacji Makoto podnosi rękę do góry, a strumień zielonych gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na zielony. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Jowisza w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie za pomocą błyskawic wstęgę. Następnie widzimy ją od tyłu. Błyskawice tworzą wokół niej pierścienie i przylegają do ciała. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Jowisza obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Jowisza.

JupiterStarPower animacja

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki