Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Jupiter Star Power, Make Up

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jupiter Star Power, Make Up
Jupiter star power make up4.jpg
ジュピター・スター・パワー・メイク・アップ
Jupitā Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 15
Anime: 65 odc.
Anime Crystal: Odc. 15

Jupiter Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Jowisza, Przemień Mnie!) – druga kwestia użyta przez Makoto Kino do przemiany w Sailor Jupiter w obu anime i mandze. Transformacja była używana przez Makoto w odcinkach 65-151.

Transformacja ta jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji Makoto z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Jowisza, który pojawił się za nią na koniec transformacji.

AnimeEdytuj

W tej transformacji Makoto podnosi rękę do góry, a strumień zielonych gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na zielony. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Jowisza w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie za pomocą błyskawic wstęgę. Następnie widzimy ją od tyłu. Błyskawice tworzą wokół niej pierścienie i przylegają do ciała. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Jowisza obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Jowisza.

JupiterStarPower animacja.gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki