FANDOM

Kamienie Amazonek (jap. アマゾン・ストーン, ang. Amazon Stones) – cztery magiczne kamienie, kule, które pojawiły się w czwartej serii anime oraz części Yume mangi. Amazonki używały ich do rzucania zaklęć i wykonywania ataków przeciwko Sailor Senshi oraz aby wydobyć Lustra Marzeń z ciał ich ofiar (w pierwszym anime).

AnimeEdytuj

Kule Podarowała Amazonkom Królowa Nehellenia w czwartej serii anime, moce kamieni zostały zwiększone przez Nehellenię w odcinku 162. Kiedy otrzymały dodatkowe moce, wszystkie cztery kule na chwilę zmieniły kolory na czarny zanim powróciły do swoich oryginalnych barw. Później Sailor Moon przekonała Amazonki, aby rozbiły swoje kule, żeby uwolniły się od kontroli Nehellenii.

MangaEdytuj

W mandze Zirconia zamknęła Amazonki w kulach, gdy dowiedziała się, że Sailor Saturn próbowała uwolnić dziewczyny. Po pokonaniu Nehellenii Sailor Saturn dała kamienie Nowej Królowej Serenity, która użyła mocy Srebrnego Kryształu, aby uwolnić Kwartet z kul i przywrócić je do ich prawdziwych postaci (czyli Sailor Quartet).

OpisEdytuj

Kamienie Amazonek przypominają wyglądem kule. Każda dziewczyna posiada kulę, która jest takiego samego koloru, jak jej włosy.[1][2]

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. VesVes ma czerwoną kulę i czerwone włosy, JunJun - zieloną kulę i zielone włosy, a PallaPalla - niebieską kulę i niebieskie włosy.
  2. Wyjątek: CereCere ma różowe włosy, ale żółtą kulę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki