Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Kaolinite

2956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kaolinite
Kaolinite - odc90.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 24 (manga)
Odc. 90 (anime)
Odc. 27 (SM Crystal)
Seiyū: Noriko Uemura
Hikari Yono (SM Crystal)
Informacje
Przynależność: Bractwo Śmierci
Miejsce zamieszkania: Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Gospodyni domowa rodziny Tomoe, sekretarka; dyrektorka Akademii Nieskończoności (tylko w mandze)
Aliasy: Kaori Kuromine (jap. 黒峰カオリ)
Tytuły: Magini (tylko w mandze)
Powiązania: Pharaoh 90, Sōichi Tomoe, Hotaru Tomoe, Witches 5;
Death Nightmares (tylko w musicalach)
Dane osobowe
Wiek: ok 28 lat
Płeć: Kobieta
Gatunek: Humanoid

Kaolinite (jap. カオリナイト Kaorinaito) – członkini Bractwa Śmierci. Była pierwszą głównym wrogiem, który został ujawniony z Bractwa Śmierci, miała ważną pozycję w ich organizacji. Była też (jak miała nadzieję) osobą najbliższą sercu jej szefa, profesora Tomoe.

Anime Edytuj

W anime Kaolinite miała ważną rolę, jako zastępczyni dowódcy Bractwa Śmierci, a także potencjalna kochanka profesora. Była przede wszystkim odpowiedzialna za znalezienie i zdobycie trzech Kryształów Czystego Serca skrywających talizmany, choć później, jej rola w Bractwie Śmierci stała się bardziej określona i złożona.

Kaolinite była również jedynym wrogiem w anime, który powrócił do życia po unicestwieniu. W związku z tym miała dwa wcielenia: pierwsze, oryginalny wcielenie oraz drugie jako „Kaori”.

Kaolinite wyszukuje potencjalne ofiary, są to z reguły różni ludzie z różnymi pasjami. Do swoich celów Kaolinite używa larw Daimonów, które w połączeniu z określonym przybierają formę cielesną i odbierają czyste serca swoim ofiarom. Kaolinite jest niesłychanie seksowną i ponętną kobietą, po uszy zakochaną w dr Tomoe. Skrycie marzy, aby z nim związać się na zawsze. Jest niesamowicie trudnym przeciwnikiem, bezdusznym i dążącym do swoich celów za wszelką cenę. A w walce przysparza sporo problemów Czarodziejkom. Jej osiągnięciem jest odkrycie prawdziwej tożsamości Sailor Moon i nawet odebrać jej czyste serce. Jednak w ostatecznym starciu z Czarodziejkami  przegrywa i zostaje unicestwiona. Zostaje ponownie przywrócona do życia przez dr. Tomoe jako Kaori. Pod wpływem miłości do niego Kaori przechodzi przemianę i staje się silniejsza. Kiedy odkrywa, że to Chibiusa posiada najczystsze serce porywa ją. Ostatecznie zostaje wyeliminowana przez Mistress 9.

Manga Edytuj

Według mangi Kaolinite była jedną z pierwszych osób zainfekowanych przez jaja daimona. Kilka lat przed rozpoczęciem serii podczas potężnej burzy, podczas której pojawił się na Ziemi Pharaoh 90, została trafiona przez piorun, który osadził w niej daimona. Ta burza spowodowała również wypadek w laboratorium profesora Tomoe, podczas którego zginęła jego żona, jego córka została ciężko ranna, a on sam stał się nosicielem Germatoida.

Wraz z rozwojem historii mangi, Kaolinite okazała się być Maginią Bractwa Śmierci, a także dyrektorem Akademii Nieskończoności, a także głównym partnerem profesora w tworzeniu daimonów. Zleciła Witches 5, najdoskonalszym daimonom, misję ożywienia Pharaoh 90 i Kryształu Taioron. Ona również dała im informacje o wojowniczkach, które Kaolinite otrzymała za pośrednictwem specjalnego lustra wody na zewnątrz świątyni Taioronu, jak również od samego Pharaoh 90.

Jako asystentka profesora i Magini, Kaolinite otrzymał specjalne przywileje, których nie miał żaden z innych członków Bractwa. Mogła komunikować się z Pharaoh 90, używać fragmentów Kryształu Taioron, przywołać daimony, by wesprzeć Witches 5, oraz wykrywać nowe zagrożenia i przewidywać przyszłe wydarzenia swoim lustrem wody. Miała dostęp do laboratoriów zarówno na terenie Akademii, jak i w osobistym Instytucie Tomoe. Także dla profesora szpiegowała Hotaru.

Kiedy Mistress 9 zostaje przebudzona, zazdrosnej Kaolinite zostaje obarczona zadaniem ostatecznego wyeliminowania wojowniczek. Kaolinite wydaje się być bardzo potężna, jako że ożywiła Witches 5, umieściła czar na pięciu Inner Senshi przez voodoo i zakrzywiła kontinuum czasoprzestrzeni wewnątrz Nieskończoności, aby przekształcić go w labirynt pustych pokoi, w którym chciała uwięzić wojowniczki. Choć udało jej się uchwycić cztery z nich, nie była w stanie oszukać Sailor Moon, a Outer Senshi pomogły jej uwolnić uwięzioną czwórkę.

Kaolinite zginęła podczas konfrontacji z dziewięcioma Sailor Senshi i gabinecie dyrektora. Przemieniła się w swoją formę daimona i próbowała je zabić, ale zginęła zabita przez Super Sailor Moon.

Musicale Edytuj

W musicalach w jej rolę wcieliły się Keiko Hanayama, Mutsumi Fukuma, Miki Kawasaki i Kei Ōgi.

Ataki Edytuj

W musicalach

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki