FANDOM

Karakuriko
カラクリ子
Karakuriko
Karakuriko.jpg
Przynależność: Cyrk Martwego Księżyca
Gatunek: Lemur
Płeć: Kobieta
Pan: Tygrysie Oko
Śmierć: Atak Moon Gorgeous Meditation
Pierwsze wystąpienie: Odc. 128 (anime)
Seiyū: Hinako Kanamaru

Karakurikolemur wezwany przez Tygrysie Oko, pojawił się w 1 odcinku czwartego sezonu anime.

Tuż po sprawdzeniu lustra marzeń Unazuki, Tygrysie Oko wezwał Karakuriko – mechaniczną lalkę, która wyłoniła się z jego cienia. Kiedy Sailor Moon jak zwykle była w opresji, wisząc w powietrzu trzymana przez ręce Karakuriko, pojawiła się róża Tuxedo Mask, który rozpoczął walkę z Tygrysim Okiem. Niestety walka zdawała się być, aż do pojawienia się Pegaza, który użyczył mocy czarodziejkom. Sailor Moon i Sailor Chibi Moon przybrały formy Super i Karakuriko została pokonana atakiem Moon Gorgeous Meditation.

Karakuriko posiada zdolności rozczłonkowania swego ciała. Jej poszczególne części działają od siebie niezależnie. Poza tym ma skryte w ustach ostrze, którym może przebić unieruchomionego przeciwnika.

Karakuriko jest lalką, a więc jej "skóra" o kolorze jasnoszarym nie przypomina ludzkiej. Posiada krótkie niebieskie włosy, a jej oczy są koloru stali. Zamiast brwi ma niebieskie paski, a uszach pomarańczowe kolczyki w kształcie kwiatów. Jej tułów i nogi są od siebie oddzielone, a z tyłu w plecach widać znajdujący się tam mechanizm. Ponadto Karakuriko ubrana jest w ciemnozielony obcisły strój, ma czerwone buty, a w jej ustach skryte jest kryształowe ostrze.

Ciekawostka Edytuj

  • Jej imię pochodzi od wyrazu „karakuri” (jap. 絡繰り, pl. „mechanizm”) oraz „ko” (jap. 子; w tym przypadku jako człon, często występujący w kobiecych imionach).
Wrogowie: Cyrk Martwego Księżyca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki