Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Królowa Serenity

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Królowa Serenity
Królowa Serenity.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 10 (manga)
44 odc. (anime)
Special Act (PGSM)
Odc. 10 (SM Crystal)
Seiyū: Mika Doi
Mami Koyama (SM Crystal)
Informacje
Przynależność: Księżycowe Królestwo
Miejsce zamieszkania: Księżycowy Zamek, Księżycowe Królestwo
Zawód/zajęcie: Królowa Księżycowego Królestwa
Powiązania: Solar System Senshi, Luna, Artemis
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: księżycowy humanoid
Krewni: Księżniczka Serenity (córka), Mała Dama (przyszła wnuczka)

Królowa Serenity (jap. クイーン・セレニティ Kuīn Sereniti, ang. Queen Serenity) – była królową Księżycowego Królestwa w czasach Srebrnego Milenium i matką Księżniczki Serenity. Poświęciła swoje życie używając Srebrnego Kryształu, aby wysłać do dwór Srebrnego Milenium, w tym dusze jej córki, wojowniczek Układu Słonecznego, i kochanka jej córki Księcia Endymiona w przyszłość, by mogli odrodzić się na Ziemi.

Opisywała się jako wcielenie bogini KsiężycaSelene.

AnimeEdytuj

CharakterystykaEdytuj

Po japońsku Królowa Serenity jest znana jako wcielenie Bogini Selene (Bogini Księżyca).

Jestem inkarnacją Bogini Księżyca, Selene. Jestem Królową Księżycowego Królestwa, Królową Serenity.

odcinek 44

Królowa Serenity i jej królewscy poddani (ludzie księżyca) mieli chronić Srebrny Kryształ i strzec ewolucji ludzi na Ziemi. Ludzie, którzy żyli na Księżycu posiadali błogosławieństwo długowieczności.

Jesteśmy długo żyjącymi formami urodzonymi na Księżycu. Naszą misją jest chronić, legendarny Srebrny Kryształ i strzec rozwój i ewolucję Ziemian.

odcinek 44

Królowa Serenity, Księżniczka Księżyca i ich poddani żyli w miejscu o nazwie Księżycowe Królestwo.

Historia Srebrnego MilleniumEdytuj

Królowa Serenity miała jedno dziecko, Księżniczkę Księżyca (znaną jako Księżniczka Serenity). Księżniczka zakochała się w księciu z Ziemi: Endymionie. Młoda Serenity miała iść w ślady jej matki i panować nad Księżycowym Królestwem,jednak Królowa Beryl zawładnęła umysłami Ziemian i wykorzystała ich pragnienie posiadania długowieczności tak jak ludzie z Księżyca. Dlatego wraz z czterema ziemskimi generałami, których umysłami zawładnęła, Królowa Beryl zaatakowała Księżycowe Królestwo.

Tuż przed tak atakiem, Książę Endymion przyszedł ostrzec Księżniczkę przed tym co dzieje się na Ziemi. Chociaż Książę Endymion pochodził z Ziemi, wciąż chronił swoją prawdziwą miłość - Księżniczkę Księżyca.

Wtedy po ich ostatnim tańcu razem, kiedy Książę ostrzegł ją przed nieuchronną bitwą, wyszli przed pałac aby pocałować się po raz ostatni.

Niedługo po tym wydarzeniu siły Królowej Beryl zaatakowały Księżyc. Cztery wojowniczki broniące Księżyca (Sailor Mercury, Sailor Venus, Sailor Mars, Sailor Jupiter) zginęły podczas walki. Gdy Królowa przybyła by obronić swoją córkę, był za późno.

Endymion i jego miłość Serenity zostali zabici przez złe moce.

Królowa nie chciała, aby jej córka umarła w ten sposób. Użyła więc resztki energii do uwięzienia Królowej Beryl. Tuż przed śmiercią mocą Srebrnego Kryształu sprawiła by jej córka i pozostali mieszkańcy Księżyca odnaleźli spokój i szczęście w przyszłości. Wtedy Królowa Serenity pozwoliła odlecieć Srebrnemu Kryształowi.

Księżycową Różdżkę zmieniła w dwie kapsułki, w których umieściła Lunę i Artemisa. Po wysłaniu kapsuł na Ziemię, leżąc na zniszczonych kolumnach swego pałacu umarła.

W mandze Królowa Metaria zabiła tylko Księcia, który chronił Księżniczkę. Księżniczka Księżyca zabiła się ze rozpaczy.

Ep44 6.jpg

Królowa Serenity pieczętuje księżyc i Metalię

Po tym jak Królowa Serenity wysłała Księżniczkę, Księcia i wojowniczki do przyszłości, trzy talizmany należące do Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto obudziły Wojowniczkę zniszczenia - Sailor Saturn. Sailor Saturn użyła swojej Kosy Ciszy i zamieniła Księżycowe Królestwo w pył. Pozostałe szczątki Sailor Senshi także zostały zniszczone.

MangaEdytuj

W mandze, kiedy Inner Senshi i Luna udały się na Księżyc w 10 akcie, weszli do ruin Księżycowego Zamku, gdzie znalazły Święte Ostrze w pobliżu Kryształowej Wieży wewnątrz Komnaty Modlitwy. Kiedy miecz został wyciągnięty z kamienia przez Sailor Venus, pojawił się przed nimi wizerunek Królowej Serenity. Powiedziała im, że to, co widzą, to obraz zapisany na komputerze dzięki systemowi „Eternity”. Niestety jej ciało zostało zniszczone dawno temu. Powiedziała, że na Ziemi ona nazywana jest Selene, boginią Księżyca, czy też byłą królową Księżycowego Królestwa, Serenity.

Powiedziała im wszystko o ich przeszłości i jak ludzie na Księżycu mieli długie życie dane im, aby wspomóc ich misję ochrony Srebrnego Kryształu i tym samym oglądać Ziemię i prowadzić ją na dobrej drodze. Królowa Serenity opowiedziała im o machinacjach Królowej Metarii, które doprowadziły do upadku Ziemi oraz śmierć księcia Endymiona i księżniczki Serenity.

Serenity następnie powiedziała im, że mroczna moc została ożywiona, ponieważ w swoim smutku po utracie córki, pieczęć, którą umieściła na Metalii, była niedoskonała. Wyjaśniła Czarodziejce z Księżyca, że musiała użyć pełną moc Srebrnego Kryształu, by zniszczyć moc ciemności – ponieważ Kryształ kieruje się jej sercem, dlatego musi wierzyć w zaufanie, jedność i miłość. Zanim zabrakło jej mocy, Królowa Serenity powiedziała Czarodziejce z Księżyca, aby pamiętała żyć jako młoda kobieta, bo to dlatego odrodziła się na Ziemi. Zwróciła się do pozostałych wojowniczek z prośbą, by chroniły Czarodziejkę z Księżyca i przyniosły zaszczyt Królestwu. Życzyła im szczęścia, a jej obraz znikł.

PGSMEdytuj

MoceEdytuj

AtakiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

AktorkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

W openingu anime Sailor Moon Crystal (wer. ONA) Królowa Serenity miała blond włosy i niebieskie oczy, ale w openingu do 6 odcinka jej wygląd został zmieniony: miała białe włosy i szare oczy. Queen Serenity (op 1-5).png Queen Serenity (op 6).png
W odcinkach 1–5 Od 6 odcinka

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Królowa Serenity nie jest jedną z Sailor Senshi, ale potrafi używać tego jednego zaklęcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki