FANDOM

Księżniczka Kakyū
PrincessKakyuu manga
Pierwsze wystąpienie: Act 44 (manga)
Odc. 193 (anime)
Seiyū: Sakiko Tamagawa
Informacje
Przynależność: Kinmoku
Miejsce zamieszkania: Królestwo Tankei (jap. 丹桂王国 Tankei Ōkoku) na planecie Kinmoku
Zawód/zajęcie: Księżniczka
Aliasy: Sailor Kakyū (tylko w mandze)
Tytuły: First Order Imperial Princess of the Tankei Kingdom
Powiązania: Sailor Starlights
Dane osobowe
Data urodzenia: 2 października
Wiek: 20
Wzrost: 175 cm
Płeć: Kobieta
Gatunek: Kinmoku humanoid
Krewni: Kochanek (nie żyje; tylko w mandze)

Księżniczka Kakyū (jap. 火球皇女 Kakyū Kōjo) – władczyni planety Kinmoku, która uciekła na Ziemię po tym, jak jej planeta została zaatakowana i zniszczona przez imperium Galaktyki Cieni. Jest prawdziwą tożsamością Sailor Kakyū. Poszukiwana przez Gwiezdne Czarodziejki księżniczka.

CharakterystykaEdytuj

Księżniczka Kakyū pojawia się w piątej serii i to zarówno w anime, jak i mandze. Przez całą serię napomyka się o niej, ale nie dane nam jest jej zobaczyć.

Kakyū była księżniczką na planecie Kinmoku, gdy zaatakowała ją Galaxia. Starlights były jej strażniczkami. W czasie ataku wiele mieszkańców planety zginęło (w mandze również ukochany Księżniczki), ale Kakyū udało się uciec. Zjawia się na Ziemi w poszukiwaniu osoby, która jest posiadaczem Promyczka Nadziei, za pomocą którego galaktyka może być uratowana przed Chaosem.

Kakyu usagi

Księżniczka Kakyū trzymająca Usagi w odcinku 193

Gdy Starlights zauważyły, że gwiazda Kakyū nie zgasła, domyśliły się, że przeżyła. Podążyły za jej zapachem pachnącej oliwki. Zostały na Ziemi mężczyznami – to mniej podejrzane, gdy facet wypytuje o miejsce pobytu dziewczyny, a jako idole płci męskiej mogły przyciągnąć więcej dziewczyn.

Trzy Gwiazdy szukały Księżniczki, próbując skontaktować się z nią przez muzykę, aż w końcu pojawia się ona w odcinku 193 pt. "Księżniczka". Ujawnia się, gdy Gwiezdne Ziarno Sailor Moon zostaje zabrane, a Lead Crow uwalnia czarną dziurę. Zaczyna ona wsysać ChibiChibi i nieprzytomną Sailor Moon. Gdy jej "partnerka" Tin Nyanko zbiera się do ucieczki, z czarnej dziury wydobywa się jasny promień. Chibi Chibi trzyma w rękach kadzielnicę emitującą energię. Usagi unosi się w powietrzu, a po chwili pojawia się Kakyū, trzymając ją w ramionach.

W odcinku 193, gdy w pełni wyzdrowiała, opuściła naczynie. Stała się bardzo potężna; tylko Galaxia miała większą moc od niej – nie mogłaby przejąć wszechświata bez uprzedniego zabicia Kakyū i to był jeden z powodów, dla których przybyła na Ziemię. Księżniczka ginie zarówno w anime, jak i w mandze. W anime Galaxia powoduje jej pojawienie się w odcinku 195. Trzy Gwiazdy grają pożegnalny koncert, gdy pojawia się Tin Nyanko. Sailor Star Fighter atakuje ją, co powoduje ukazanie się Galaxii, która zdejmuje Nyanko bransolety. Zabijając ją i zauważa Księżniczkę Kakyū. Atakuje ją falami mocy, ale Księżniczka tworzy pole siłowe, by osłonić stojące za nią Starlights. Jednak w końcu fale przełamują pole i jej Gwiezdne Ziarno zostaje zabrane. Chibi Chibi trzyma ją za rękę, Księżniczka odczuwa ciepło nadziei i miłości, po czym umiera.

Pojawia się ponownie w ostatnim odcinku serii po pokonaniu Chaosu przez Sailor Moon.

W mandze było jednak trochę inaczej.

Księżniczka Kakyū posiada kilka nowych mocy. Mogły jej wyrosnąć skrzydła i w ten sposób zaprowadziła Sailor Senshi do Gwiazdy Zero w konstelacji Strzelca, bazy operacyjnej Galaktyki Cieni. Później Sailor Kakyū została zabita przez Sailor Chi.

PostacieEdytuj

Sailor KakyūEdytuj

Zobacz: osobny artykuł

AktorkiEdytuj

  • W musicalach Sera Myu w jej rolę wcielały się:

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki