FANDOM

Kyokubadanko
曲馬団子
Kyokubadanko
Kyokubadanko
Przynależność: Cyrk Martwego Księżyca
Gatunek: Lemur
Płeć: Kobieta
Pan: Tygrysie Oko
Śmierć: Atak Moon Gorgeous Meditation
Pierwsze wystąpienie: Odc. 129 (anime)
Seiyū: Manami Nakayama

Kyokubadankolemur wezwany przez Tygrysie Oko, pojawił się w 2 odcinku czwartego sezonu anime.

Tuż po sprawdzeniu lustra marzeń Reiki, Tygrysie Oko wezwał lemura Kyokubadanko, która wyłoniła się z jego cienia. Zajmuje się tresurą zwierząt, więc jej moce skupiają się na łamaniu woli przeciwnika i przejmowaniu nad nim kontroli. Początkowo z Kyokubadanko walczy tylko Sailor Chibi Moon, jednak szybko pojawiają się pozostałe czarodziejki i dostają od lemura porządny wycisk. Sailor Chibi Moon prosi o pomoc Pegaza, który przemienia ją i Sailor Moon w ich formy Super i Kyokubadanko zostaje pokonana atakiem Moon Gorgeous Meditation.

Kyokubadanko posiada umiejętność kontroli przeciwnika przy pomocy swego długiego bicza oraz potrafi przechwytywać nim ataki czarodziejek.

Ma krótkie różowe włosy związane w dość fantazyjne krótkie kucyki. Jej skóra jest beżowa, usta nienaturalnie czerwone, a od oczu wzdłuż policzków ciągną się niebieskie wzory. Ma żółte oczy pozbawione tęczówek. Jej strój składa się z prostego naszyjnika, czarnego biustonosza w kształcie rombów oraz bulwiastej czarno-pomarańczowej sukienki. W ramach dodatków posiada fioletowe rękawice sięgające ramion i czarne pończochy i pomarańczowe buty.

Ciekawostka Edytuj

  • Jej imię pochodzi od wyrażenia „kyokubadan” (jap. 曲馬団, pl. „trupa cyrkowa”) oraz „ko” (jap. 子; w tym przypadku jako człon, często występujący w kobiecych imionach).
Wrogowie: Cyrk Martwego Księżyca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki