FANDOM

Bicz Miłości
愛のムチ
Ai no Muchi
Venus love whip
Polska nazwa: Bicz Miłości, Różany Łańcuch Wenus
Używany przez: Czarodziejka z Wenus
Cel użycia: atak
Zwrot: Venus Love and Beauty Shock
Venus Love and Galactica Shock
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 39
Anime: odcinek 154

Bicz Miłości (ang. Love Whip) – przedmiot w kształcie łańcucha z róż wykonanych ze złota, który pojawił się jedynie w mandze. Jest używany przez Super Sailor Venus, a także przez Eternal Sailor Venus do przeprowadzania ataku Venus Love and Beauty Shock oraz przez Evil Sailor Venus do wykonywania ataku Venus Love and Galactica Shock. Jest to ulepszona forma poprzedniego łańcucha Czarodziejki z Wenus, pojawił się w łuku fabularnym Dream mangi.

Łańcuch Wenus

W anime Łańcuch nie pojawił się w formie fizycznej, ale jako symbol widoczny m.in. na jej Crystal Change Rod. Po raz pierwszy w anime pojawił się w odcinku 154.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas gdy wojowniczka była kontrolowana przez moc Sailor Galaxii, Sailor Venus używała inną wersję bicza do przeprowadzenia ataku Venus Love and Galactica Shock. Ogniwami tej wersji łańcucha były miniaturowe galaktyki zamiast róż.
  • Poprzedni łańcuch Sailor Venus został nazwany już w akcie 11 jako "Bicz Miłości" (ang. Whip of Love) przez samą Sailor Venus.[1][2] Następny łańcuch, który Venus używała od momentu otrzymania Venus Crystal i umożliwienia jej przemiany w wersję "Super", tak właściwie został przez nią nazwany jako "Bicz Bogini Miłości i Piękna" (ang. Whip of the Goddess of Love and Beauty).[3][4]

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4