FANDOM

Luna P
ルナP
Runa P
Luna P (manga)
Polska nazwa: Luna P
Używany przez: Chibiusa;
Czarna Dama (tylko w pierwszym anime)
Zwrot: Luna P Henge, Luna P Magic, Luna P Shōka (pierwsze anime)
Abracadabra Pon (manga i Crystal)
Luna P Attack (gry wideo)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 13
Anime: odc. 60
Anime Crystal: odc. 14
Musicalu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Luna P (w polskiej wersji: Luna-Guma) – czarodziejska piłka Chibiusy, która zmienia się w cokolwiek dziewczynka zechce. Jest jej dobrym przyjacielem i nosi duże podobieństwo do Luny. Zarówno w mandze, jak i w anime Luna P wydawała się posiadać trochę samoświadomości – podążała wszędzie za Chibiusą i broniła jej.

Słowami Luna P Henge mogła się przemieniać w przeróżne przedmioty, które pomagały Chibiusie, jak np. parasol czy eliksir nasenny. Służyła jej także do komunikowania się z Sailor Pluto i innymi Sailor Senshi.

Reakcja Czarnej Damy na Luna P różniła się w anime i mandze. W anime uważała te urządzenie za jej jedynego prawdziwego przyjaciela i wykorzystała je do atakowania wojowniczek. Jednak w mandze Czarna Dama uderzyła ją, nazywając ją głupią zabawką.

W akcie 28 mangi Luna P przemieniła się w Pink Moon Stick, kiedy Sailor Chibi Moon zapragnęła mocy, z którą mogłaby pomóc swoim przyjaciołom.

W musicalu Sailor Moon S - Usagi Ai no Senshi e no Michi, Luna P została przedstawiona jako balon foliowy wypełniony helem i była nazywana "Luna P Ball".

W grze wideo Sailor Moon: Another Story, Luna P została użyta jako punkt, w którym można było zapisać grę; można było ją znaleźć w różnych miejscach podczas gry.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal