Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Mars Crystal Power, Make Up

2970stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mars Crystal Power, Make Up
Mars crystal power make up4.png
マーズ・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Māzu Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Marsa
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Mars Crystal (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 36 (Super)
Act 42 (Eternal)
Anime: 152 odc.

Mars Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Marsa, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Rei Hino do przemiany w Super Sailor Mars w anime, a czwarta w mandze. Transformacja była używana przez Rei w odcinkach 152-196.

Transformacja ta jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Rei z tylko niewielkimi zmianami.

AnimeEdytuj

Symbol Marsa łączy się z strzałą i zostaje zamknięty w czerwonej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Rei wykrzykuje słowa Mars Crystal Power, Make Up!. Symbol Marsa na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Rei tworzy wokół siebie różdżką ognistą wstęgę i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Ogniste wstęgi zamieniają się w pierścienie ognia i przylegają do jej ciała. Tworzą one kompletny Sailor fuku Czarodziejki. Super Sailor Mars obraca się przodem i przybiera końcową pozę, w tle pojawia się Strzała Marsa.

MarsCrystalPower animacja.gif

MangaEdytuj

W mandze transformacja przebiegała inaczej. Rei zamiast Crystal Change Rod do przemiany używała Kryształu Marsa. Sam strój czarodziejki wyglądał również inaczej. Przemieniała się w Super Sailor Mars, a później w Eternal Sailor Mars.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki