FANDOM

Mars Crystal Power, Make Up
Mars crystal power make up4
マーズ・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Māzu Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Marsa
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Mars Crystal (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 36 (Super)
Act 42 (Eternal)
Anime: 152 odc.

Mars Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Marsa, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Rei Hino do przemiany w Super Sailor Mars w anime, a czwarta w mandze. Transformacja była używana przez Rei w odcinkach 152-196.

Transformacja ta jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Rei z tylko niewielkimi zmianami.

AnimeEdytuj

Symbol Marsa łączy się z strzałą i zostaje zamknięty w czerwonej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Rei wykrzykuje słowa Mars Crystal Power, Make Up!. Symbol Marsa na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Rei tworzy wokół siebie różdżką ognistą wstęgę i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Ogniste wstęgi zamieniają się w pierścienie ognia i przylegają do jej ciała. Tworzą one kompletny Sailor fuku Czarodziejki. Super Sailor Mars obraca się przodem i przybiera końcową pozę, w tle pojawia się Strzała Marsa.

MarsCrystalPower animacja

MangaEdytuj

W mandze transformacja przebiegała inaczej. Rei zamiast Crystal Change Rod do przemiany używała Kryształu Marsa. Sam strój czarodziejki wyglądał również inaczej. Przemieniała się w Super Sailor Mars, a później w Eternal Sailor Mars.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki